800
۰
افتخاری دیگر برای سراوان؛

کسب رتبه اول کشوری شهرداری سراوان در ثبت اطلاعات بودجه

شهرداری شهر سراوان در ثبت اطلاعات بودجه شهرداری های کشور مقام نخست را کسب کرد.
ش
ش
به گزارش شستون، شهرداری سراوان در راستای ثبت اطلاعات بودجه شهرداری این شهر در سال 96 و تفریغ بودجه سال 1395 در سامانه بودجه، رتبه اول کشور را کسب کرد که از سوی علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.
مهران محمودی شهردار سراوان در گفت وگو با شستون اظهار داشت:  از زمانیکه سکانداری شهرداری سراوان را برعهده گرفته است به اتفاق اعضای شورای شهر تصمیم به ایجاد نوعی رضایتمندی در مردم و عملکرد مثبت در شهر ایجاد کنند چرا که مردم از وضعیت موجود در شهر بسیار گلایه مند بوده اند.
وی افزود: با توجه به تجربیات گذشته و ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با مردم و مسئولین شهرستانی، استانی و کشوری پیگیر مطالبات بوده که موارد را یکی پس از دیگری رفع کرده است.
 شهردار سراوان با اشاره به همکاری و همگامی مناسب پرسنل شهرداری گفت: با عنایت خداوند منان شهرداری سراوان افتخار بزرگی را برای این شهر به ارمغان آورده است که این افتخار را تقدیم مردم عزیز سراوان کرد.
گفتنی است مهران محمودی شهردار سراوان از دی ماه سال 95 از سوی شورای شهر به عنوان کلید دار ساختمان شهرداری این شهرستان با توجه به نیازمندی های موجود و عدم رضایتمندی مردم از وضعیت شهر، انتخاب شد.
 
 

 
 
 
انتهای پیام/1319
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 8570
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *