800
۰
عذرا وکیلی:

دلم برای بچه ها می سوزد/ تا وقتی هستیم باید قدرمان را بدانند

مجری رادیو ایران درباره اینکه مدتی برنامه «سلام کوچولو» متوقف شد و هنوز کسی به او پیشنهادی نداده بیان کرد که مسئولان تا وقتی مجریان پیشکسوت هستند باید قدر آنها را بدانند.
ع
ع
به گزارش شستون، عذرا وکیلی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه «سلام کوچولو» که تولید آن در ترکیب با یک برنامه دیگر متوقف و قرار شد با یک طرح جدید دوباره راه بیفتد، گفت: در این مدت که برنامه متوقف شد و من فرصت خواستم تا درباره برنامه ای جدید فکر کنم هیچ یک از مسئولان حال مرا نپرسیدند.
وی ادامه داد: در این مدت خود مسئولان هیچ پیشنهادی نداشتند و مردم و خبرنگاران بیشتر از من سراغ می گرفتند تا مسئولان درحالیکه من انتظار داشتم حداقل تماس بگیرند و احوال مرا بپرسند و جویا شوند که به چه نتیجه ای برای برنامه جدید رسیده ام.
وکیلی درباره طرح خود نسبت به برنامه جدید گفت: تصمیم گرفتم که صحبت کنم و ببینم اگر تمایلی وجود دارد برنامه ای برای بچه هایی که از اول مهر خواهر و برادرشان به مدرسه می روند و حالا تنها شده اند، بسازم.
مجری برنامه «سلام کوچولو» درباره این که اگر طرحش مورد موافقت شبکه قرار نگرفت چه برنامه ای خواهد داشت، گفت: فکر نمی کنم در این صورت دیگر کاری بتوانم برای رادیو ایران داشته باشم و ترجیح می دهم به آموزش ها و دیگر کارهایم بپردازم.
دلم برای بچه ها و برای رادیو می سوزد
وی اضافه کرد: با این حال دلم برای بچه ها و برای رادیو می سوزد، اکنون تهیه کننده های بسیاری هستند که برنامه می سازند اما در حوزه کودک کمتر کسی آموزش دیده است که جای یک برنامه ۴۷ ساله را بگیرد.
وکیلی در واکنش به اینکه او و مریم نشیبا برندهای رادیو هستند، از نشیبا یاد کرد و گفت: مریم نشیبا هم سال هاست که «شب بخیر کوچولو» را دارد و ما در این سال ها همیشه با عشق کار کرده ایم. ما هرگز برای دستمزد و حقوق بیشتر چانه نزدیم یا آگهی بازرگانی نگرفتیم چون به دنبال پول نبودیم و نخواستیم صدای خود را بیخودی خرج کنیم.
وی عنوان کرد: به همین دلیل است که دلمان می سوزد که برنامه هایی مثل «شب بخیر کوچولو» یا «سلام کوچولو» را حذف کنند، ما عاشق بچه ها هستیم و حاضر بوده ایم هر کاری برای کودکان کشور انجام دهیم.
این مجری پیشکسوت رادیو بیان کرد: مسئولان رادیو باید تا وقتی که ما هستیم قدر ما را بدانند، وقتی دیگر نباشیم چه فایده ای دارد که برای مان مراسم های باشکوه برگزار کنند.
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 8626
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *