800
۰
مدیر حوزه علمیه تعلیم القرآن اهل سنت هوشک:

سوجی بزرگترین جنایت کار علیه مسلمانان است/ سکوت سازمان حقوق بشر مقابل جنایات هولناک بودایی ها علیه مسلمانان میانمار

مدیر حوزه علیمه تعلیم القرآن اهل سنت روستای هوشک گفت: سوجی رهبر میانمار که جایزه صلح نوبل را از مجامع بین المللی دریافت کرده است، بزرگترین جنایت کار جنگی محسوب می شود چرا که زنان بی گناه و کودکان را زنده در آتش می سوزاند.
A
A
مولوی عبدالوهاب حسین بر مدیر حوزه علمیه تعلیم القرآن اهل سنت روستای هوشک شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون ضمن محکوم کردن جنایات هولناک علیه مسلمانان میانمار توسط دولت این کشور، اظهار داشت:  کشتار و سوزاندن مسلمانان در میانمار توسط بودایی های تندرو قلب مسلمانان جهان به ویژه کشور ایران را به درد آورده است.
 وی با بیان اینکه انسان از حیث انسانیت دارای حق و حقوقی است که باید رعایت شود، افزود: به حقوق مسلمانان میانماری ظلم و تعدی های بی شماری شده است که باید بلادهای اسلامی و مجامع بین المللی علیه این اقدامات هولناک ودردآور اقدامات مناسبی را انجام دهند.
 مدیر حوزه علمیه تعلیم القرآن اهل سنت روستای هوشک شهرستان سراوان با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری،  خاطر نشان کرد: مجامع بین اللمل و سازمان حقوق بشر اگر نمی توانند اقدامات عملی انجام ندهند، حداقل به مردم آسیب دیده میانمار کمک های اقتصادی وامدادی انجام دهند.
مولوی حسین بر با اشاره به اینکه کشورهای اسلامی با اتحاد و همدلی اقدام مناسبی را علیه بودایی های تندرو میانمار که تجاوز های زیادی را علیه مسلمانان این کشور روا داشته اند، انجام دهند، گفت: خانم سوچی رهبر میانمار که جایزه صلح نوبل را از مجامع بین المللی دریافت کرده است، بزرگترین جنایتکار جنگی محسوب می شود چراکه زنان بی گناه و کودکان را زنده در آتش می سوزاند.
وی تصریح کرد: در کشور جمهوری اسلامی ایران مذاهب و اقلیت های متفاوتی زندگی می کنند که در ایران به حقوق اقلیت ها بسیار ارزش قائل است که دیگر کشورها باید دراین باره از ایران الگو پذیرند.
مدیر حوزه علیمه تعلیم القرآن اهل سنت روستای هوشک شهرستان سراوان ادامه داد: سازمان حقوق بشر که اعای دفاع از حقوق بشر را دارد، اگر اتفاقی برای یک یهودی و مسیحی رخ دهد جنجال و هیاهو به پا می کند اما چرا علیه اقدامات دردآوری که نسبت به مسلمانان در حال رخ دادن است، سکوت کرده است.
انتهای پیام/1319
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 8705
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *