800
۰
در مراسم زنگ مهر و مقاومت سراوان مطرح شد

هشت سال دفاع مقدس نمونه بارز ارزش های انقلاب اسلامی می باشد/دفاع مقدس برگرفته از مکتب حسینی است+ تصاویر

امام جمعه سراوان دفاع مقدس را برگرفته از مکتب سرخ حسینی برشمرد و اضافه کرد: همه افراد با هر سمت و جایگاهی باید بداند انقلاب اسلامی منحصر به زمان نیست و متوقف نمی شود و امید است که این حرکت با همراهی همه افراد جامعه باشد.
ت
ت
به گزارش شستون، همزمان با سراسر کشور زنگ مهر و مقاومت با حضور فرمانده سپاه شهرستان سراوان، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش، مسئولین دستگاه های اجرایی، فرهنگیان و دانش آموزان در مجتمع ورزشی امام علی (ع) نواخته شد.
ایوب  دهواری مدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان در این مراسم با بیان اینکه تاریخ  باشکوه انقلاب اسلامی ایران  از آغاز تاکنون متبرک به حضور انسان های خدا باورو برجسته ای است که در کلاس اندیشه و عشق درس مهر،مقاومت و شهادت را فرا گرفتند، افزود: بهار تعلیم و تربیت فرا رسیدن آغازی است که یاد آور لبخند ها، شادی ها و دوستی های پردوام و فراگرفتن علم و امید در سایه بیداری و نگاه ب آینده و افق روشن است.
وی ادامه داد: تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس تابلو مقاومت و سنبل ایثار حاوی پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشد تا بشریت را از گرداب جهالت و تباهی نجات دهد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان اضافه کرد:لاله های دل سوخته که از مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادگی و ایثار را به ما بیاموزند، اضافه کرد: چه شعف انگیز است نم نم بارش قطرات علم و دانش و طراوت نسیم روح انگیز آن برای شگفتن غنچه های اندیشه، انسان های به انتظار نشسته در پگاه میلاد فصل علم و دانش و بهار تعلیم و تربیت در مهرماه.
دهواری خاطر نشان کرد: تحقق آرمان های متعالی انقلاب اسلامی و حفظ میراث غنی که نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس است، که یادگار امام عزیزمان می باشد، در سنگر تعلیم و تربیت به میراث داران و نسل های بعدی انتقال پیدا می کند.
وی تحقق ارزش های متعالی انقلاب را مستلزم ارزش های همه جانبه در عرصه های فرهنگی، علمی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است، که عرصه تعلیم و تربیت از مهم ترین ساعت های تعالی همه جانبه یک کشور و ابزار جدی برای ارتقای سرمایه انسانی در عرصه های مختلف است.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در مراسم زنگ مهر و مقاومت هفته دفاع مقدس را برگرفته از مکتب حسینی است، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور استقامت های بی نظیر فرزندان انقلاب اسلامی است که در مسیر امام خمینی (ره) داشته اند، آن امامی که در بدو ندای خود چهره اسلام را دوباره احیا کرد چون اسللام در غربت و انزوا قرار گرفته بود.
 وی ادامه داد:رزمندگان اسلام با توکل به خداوند متعال راه امام را ادامه دادند در مقابل طاغوت و شیاطین زمان ایستادگی کردند.
امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه انقلاب اسلام عصاره راه انبیا و اولیای الهی است، گفت:  انسان های راسخ و باایمان با توکل بر خدا با تعداد اندک مقابل جهان کفرایستادگی کردند وپیروز شده ایم.
حجت الاسلام و المسلمین بامری دفاع مقدس را برگرفته از مکتب سرخ حسینی برشمرد، اضافه کرد: همه افراد با هر سمت و جایگاهی باید بداند انقلاب اسلامی منحصر به زمان نیست و متوقف نمی شود و امید است که این حرکت با همراهی همه افراد جامعه باشد.
وی در ادامه به معلمان و فرهنگیان توصیه کرد تا در کنار تعلیم و تربیت، نظام دینی را برای دانش آموزان بازخوانی کنند چرا که در نظام دینی هدف خلقت مهیا شود.
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه معلمان باید لقای خداوند متعال را سرلوحه کار خود قرار دهند، اظهار داشت:جمهوری اسلامی ایران در زیر پرچم الهی زندگی می کند و باید قدر دان حکومت الهی باشیم .
 

 

 

 

 

 

 

 

 
انتهای پیام/
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 8813
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *