800
۰
ربیعی خبر داد

لزوم انسجام سازمان های مردم نهاد در حوزه كودكان كار و خيابان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:بخش دولتی با برنامه ریزی و تعهد به انجام وظایف و بخش غیر دولتی و سازمان های مردم نهاد با مشارکت و تعامل بیشتر می توانند به کودکان کار و خیابان کمک کنند.
ربیعی
ربیعی
به گزارش شستون، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد:سازمان های مردم نهاد در حوزه كودكان كار و خيابان بيش از گذشته انسجام گرفته و با تقسيم كار جدی تری سامان يافته اند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به لزوم نشست مشترک با سازمان های مردم نهاد افزود:شورای حمايت از كودكان ذيل شورای رفاه دو جلسه برای هماهنگی های بيشتر در حوزه کودکان کار تشكيل داده اند.
 ربيعی ادامه داد: بخش دولتی با برنامه ریزی و تعهد به انجام وظایف و بخش غیر دولتی با مشارکت و تعامل می توانند به کودکان کار و خیابان کمک کنند.
وی با بیان اینکه در 4 استان سيستان و بلوچستان، البرز،تهران،خراسان شمالی  مراکز نگهداری کودکان کار و خیابان داریم، تاکید کرد: با تعامل بخش های دولتی و غیر دولتی می توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد .
ربیعی گفت: خوشبختانه انسانها به کودکان علاقه مند هستند و این موضوع خود نقطه امیدی برای حل مشکلات بیش از پیش برای کودکان کار وخیابان به شمارمی رود .
انتهای  پيام/
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 8845
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *