800
۰
با همت پزشکان انجام شد

ویزیت رایگان در پایگاه سلامت سوره یان سراوان+تصاویر

پزشکان سراوان طی اقدام خدا پسندانه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس بیماران این شهرستان را ویزیت کردند.
rheerherh
rheerherh
به گزارش شستون، به مناسبت هقته دفاع مقدس پزشکان سراوان طی اقدام خدا پسندانه با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی و سپاه پاسداران بیماران را در پایگاه سلامت سوره یان واقع در خیابان حمزه این شهرستان ویزیت رایگان کردند.
در این خصوص رضا رضازاده پراپری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت ایام محرم گفت: بسیج جامعه پزشکی سراوان به عنوان بخشی از جامعه اعزام تیم های پزشکی را در سطح شهرستان داشته است.
وی در ادامه پزشکی، دندان پزشکی و ماما را اعضای این تیم عنوان کرد و اظهار داشت: افرادی که در حاشیه شهرها زندگی می کنند جامع هدف ما هستند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان محرومیت زدایی و درمان بیماران کم بضاعت را از اهداف این برنامه دانست و خاطر نشان کرد: جامعه پزشکی در جهت خدمت به مناطق و مردم محروم خود را بخشی از جامعه می دانند و درمان را جز وظایف خود دانسته است.
وی با بیان اینکه تیم سلامت شهرستان سراوان در طول هفته دفاع مقدس آمادگی لازم جهت ارائه خدمات را دارد، تصریح کرد: ما درایام و مناسبت های مختلف جهت رفاه حال مردم بهترین خدمات را ارائه می کنیم.

 

 

 

انتهای پیام/1675
 
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 8850
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *