800
۰
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان:

پیروزی در دفاع مقدس در سایه رهنمودهای معمار کبیر انقلاب/جنگ تحمیلی، طولانی ترین جنگ قرن بیستم

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان اظهار داشت: دفاع مقدس با حمایت مردم و رهنمودها و فرماندهی امام خمینی (ره) ادامه یافت که دستاوردی عظیم برای جمهوری اسلامی ایران بشمار می رود.
افققاثس
افققاثس
احمدرضا طاهری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در گفت و گو با شستون اظهار داشت: همان گونه که انقلاب اسلامی با حمایت مردم و رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، دفاع مقدس نیز با حمایت مردم و رهنمودها و فرماندهی ایشان ادامه یافت که دستاوردی عظیم برای جمهوری اسلامی ایران بشمار می رود.
وی در ادامه تصریح کرد: در این دفاع که یکی از طولانی ترین جنگ های قرن بیستم محسوب می شود و بصورت نابرابر بر ایران تحمیل شد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان خاطر نشان کرد: با وجود هشت سال جنگ و ایستادگی در مقابل بیش از 30 کشور استعماری  کشور ایران حتی یک وجب از خاک خود را از دست نداد و ریشه های انقلاب اسلامی را محکم تر کرد. 
وی با اشاره به دیدگاه حاکم در بین بعضی از مقامات عراقی بیان داشت: پس از انقلاب ایران دچار  بی نظمی شده است و برای آنها بهترین فرصت است تا به ایران حمله کنند و با این جنگ هم به نظام سیاسی اسلامی تازه تاسیس ضربه بزنند و هم به اندیشه سیاسی اسلامی ولایت فقیه.
طاهری در تکمیل مطلب فوق اذعان داشت: دومین ذهنیت فرماندهان عراقی این بود که نیروهای انتظامی و امنیتی ایران که پس از انقلاب روی کار آمده اند توان و تخصص لازم برای جنگ را ندارند و بزودی شکست خواهند خورد.
وی با بیان اینکه فرضیه های مقامات عراقی اشتباه بوده است، افزود: سربازان نظام با شهامت و دلیری تمام روی پای خود ایستادند و پس از جنگ صنایع دفاعی و نظامی را تقویت کردند.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در پایان گفت: بدون شک هشت سال دفاع مقدس در واقع قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و جهان به نمایش گذاشت و به رخ جهانیان کشید.
 
انتهای پیام/1675
 
پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 8883
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *