800
۰
سردار سلامی در وداع شهید حججی با زادگاهش؛

شهادت محسن، تصویری نزدیک از شهادت امام حسین(ع) است/به رییس جمهور آمریکا توصیه می کنیم هرکسی از موشک های ما می ترسد به پناهگاه برود

مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید حججی در نجف آباد در حال برگزاری است.
ش
ش
به گزارش شستون، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تشییع و تدفین  پیکر شهید حججی از ساعت  30 :8 صبح با حضور اقشار مردم در نجف آباد اصفهان در حال برگزاری است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در این مراسم با اشاره به اینکه نجف آباد گلستانی از لاله های سرخ و با شکوه است گفت : رزمندگان دلاور نجف آباد نقشی در دفاع ایفا کردند و پیکری که امروز تدفین می شود یک شهید کامل عاشورایی است و شهادت محسن تصویری نزدیک از شهادت امام حسین (ع) است که تصویر عاشورا را تداعی کرد.
نجف آباد شهر سردار کاظمی است که نمونه بارز یک رزمنده واقعی است و این شهر گلستانی از دلاوران و رزمندگان است.
وی ادامه داد: در آستانه شهادت محسن، فردی با چهره منفور پشت سر محسن ایستاده است و تصویری از شمر را برای ما تداعی می کند و این دو تصویر نشان از این است که محسن تداعی کننده راه امام حسین و اصحاب عاشورا است و در دادن سر به پیشوایش امام حسین اقتدا کرد او ندای هل ناصر ینسرنی را شنید.  
سردار سلامی گفت: او  بدون درد ها به سرزمین خود بازگشت. همانند ابوالفضل عباس بود و شیرین ترین شهد شهادت را چشید.
او همانند دیگر اصحاب عاشورا تکه تکه شد. محسن نماد همدلی یک امت است، پیکری که در تابوت می بینیم ادامه دهنده آرمان های امام حسین است.
 سردار سلامی گفت: محسن حججی از رویش های امروز انقلاب اسلامی است. او تعلیم یافته مکتب است و تربیت یافته در آغوش پدر و مادر است .  امروز و دیروز جویباری از اشک هایی بود که از قلب مردم می جوشید.
سردار سلامی ادامه داد: در روزهای اخیر دیدید و شنیدید که ترامپ چگونه عاجزانه از ایران می گفت به لحن و کلام اهانت آمیزش نگاه می کردیم متوجه می شدیم که او به نظام بزرگ اسلامی ایران اعتراف می کرد.
به ترامپ یاد آور می شویم داستان صحرای طبس کاری بیهوده بود، به آنان می گوییم همه جهان را مدیریت کردید که مقابل ما در هشت سال مقابل ما با ایستند اما چیزی جز شکست برای آنان نبود. 
 شما حتی دانشمندان ما ترور کنید تا ما از دانش هسته محروم کنید ولی دانشمندان ما ذرات اتم را شکستند.
رییس جمهور آمریکا که نظام ما را غیر دموکراسی می داند آیا این دریای بی کران مردم عاشق محسن را نمی بیند؟
 سردار سلامی گفت: ما به رییس جمهور آمریکا توصیه می کنیم هرکسی از موشک های ما می ترسد به پناهگاه برود. بهتر است رییس جمهور آمریکا به فکر گره گشایی باشد که 50 میلیون مردمش زیر خط فقر باشند و به فکر جوانانی باشد که هر سال به خاطر فقر خود کشی می کنند.  
وی ادامه داد: اگر می خواهید بر جام را نقض کنید ما از خدا می خواهیم ،چون ما بدون بر جام با آزادی عمل بیشتر پیش می رویم.
سردار سلامی افزود: ملت عزیز لحظاتی آخری است که ما با این شهید عزیز وداع می کنیم اما بدانید شجاعت و قلب او همواره در دل ها می ماند و من به خانواده شهید حججی تبریک و تسلیت عرض می کنم و از مردم عزیز صمیمانه تشکر می کنم و دست و پای شما را می بوسم.
 وی ادامه داد: شهید حججی بدون دست ها به سرزمین خود بازگشت، جوانی او، همچون قاسم بن الحسن شهد شیرین شهادت را چشید و احلی من العسل را فریاد زد،همچون شهدای عاشورا قطعه قطعه شد، و امروز نماد همدلی، استواری و پایداری یک امت است.
 جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: محسن همه معیارهای دنیایی دشمنان را در مورد ملت ایران و جوانان تغییر داد. آنها گمان می کردند ملت از آرمان هایشان خسته شده اند، اما این چنین مردم در صحن شریف رضوی، در میدان امام حسین تهران، میدان امام اصفهان و میدان بسیج مستضعفین حضور پیدا کردند.
                                                            حضور مردم نجف آباداصفهان درمراسم خاکسپاری شهید حججی
 
شهید حججی به زادگاه خود رسید
 
شهید حججی به زادگاه خود رسید
 
حضور سردار وحید به نمایندگی از دفتر مقام معظم رهبری در مراسم تشییع شهید محسن حججی
 
شهید حججی به زادگاه خود رسید
 
ورود پیکر شهید حججی به میدان بسیج نجف آباد اصفهان 
 
شهید حججی به زادگاه خود رسید
 آخرین وداع شهید حججی با زادگاهش
 
آخرین وداع شهید حججی با زادگاهش + تصاویر 
 
آخرین وداع شهید حججی با زادگاهش + تصاویر
  سردار سلامی با حضور در جایگاه و مراسم تشییع پیکر شهید محسن حججی سخنرانی خود را آغاز کرد 
 
آخرین وداع شهید حججی با زادگاهش/ سردار سلامی: شهادت محسن، تصویری نزدیک از شهادت امام حسین(ع) است + تصاویر
                                                                                   آماده سازی آرامگاه شهید حججی
شهادت محسن، تصویری نزدیک از شهادت امام حسین(ع) است/به رییس جمهور آمریکا توصیه می کنیم هرکسی از موشک های ما می ترسد به پناهگاه برود
 
 شهادت محسن، تصویری نزدیک از شهادت امام حسین(ع) است/به رییس جمهور آمریکا توصیه می کنیم هرکسی از موشک های ما می ترسد به پناهگاه برود
با حضور خانواده شهید حججی آرامگاه این شهید بزرگوار برای قرار گرفتن بدن قطعه قطعه این شهید در حال آماده سازی با تربت کربلا است.
 آرامگاهی که به باور بسیاری از مردم شعبه‌ای از حرم امام حسین (ع) است و هم اکنون همسر شهید در حال قرائت قرآن بر سر پیکر شهید حججی است.
گفتنی است : پیکر شهید حججی از سمت میدان بسیج به سمت گلزار شهدای نجف آباد در میان جمعیت صدها هزاران نفری مردم ایران در حال تشییع است.
انتهای پیام/س
پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 8887
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *