800
۰
گزارش شستون از سریال ادامه دار مشکلات سوخت در سراوان؛

دوربین های مدار بسته بازوی توانمند بازرسان نظارتی در جایگاه های سوخت سراوان/ مردم تخلفات را به صورت مستند به صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند

باتوجه به حواشی اخیر رخ داده در جایگاه های سوخت شهرستان سراوان، شهروندان می توانند با مستند کردن تخلفات، موضوع را به اداره صنعت، معدن و تجارت سراوان گزارش کنند.
دوربین های مدار بسته بازوی توانمند بازرسان نظارتی در جایگاه های سوخت سراوان/ مردم تخلفات را به صورت مستند به صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند
به گزارش شستون، جایگاه های سوخت و فرآورده های نفتی در هفته گذشته یکی از پر بحث ترین موضوعات مطرح شده در سطح شهرستان سراوان بود که شهروندان را به ستوه آورده است.
تعدادی از مردم گلایه مندی خود را از عدم وجود بنزین در ساعات اولیه روز در شبکه های اجتماعی مطرح کردند و عده ای دیگر نیز موضوع را به‌ ادارات مربوطه گزارش می دادند تا شاید این موضوع که سر دراز دارد برای یک بار هم که شده حل شود.
به گفته یکی از شهروندان سراوانی با دریافت اطلاعات دوربین های مدار بسته جایگاه های سوخت و با نظارت مداوم می توان از میزان تخلفات در جایگاه ها کاست تا مردم به راحتی بتوانند سوخت مورد نیاز خود رادریافت کنند.

رصد ویژه جایگاه های سوخت سراوان توسط سازمان های نظارتی
در پیگیری هایی که خبرنگار شستون از مهرداد طاهری رئیس صنعت، معدن و تجارت سراوان داشت، وی با با توجه به  پیگیری های فرماندار شهرستان مبنی بر رفع معضل کمبود سوخت در شهرستان، گفت: در روزهای اخیر جلسه کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات را برگزار کرده اند که در این جلسه به رصد روزانه جایگاه های سوخت و فرآورده های نفتی شهرستان تأکید شده است.
وی افزود: با همکاری شرکت نفت شهرستان، مقرر شد تا جایگاه های سوخت اطلاعات دوربین های مدار بسته، لیست تراکنش سوخت و کارت سوخت جایگاه را در اختیار بازرسان نظارتی قرار دهند تا نظارت ویژه انجام شود.
رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان با اشاره به فعالیت گشت های نظارتی مشترک، اضافه کرد: نظارت بر جایگاه های سوخت و فرآورده های نفتی به صورت روزانه و با توجه به شرایط انجام می شود.
طاهری ادامه داد: بازرسی و‌گشت های نظارتی با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، کمیسیون کالای قاچاق، اداره تعزیرات حکومتی و شرکت نفت انجام می شود.
وی با بیان اینکه ساعاتی که تقاضا به اوج می رسد نارضایتی هایی به وجود می آید، گفت: یکی از موضاعات مطرح شده در جلسه کمیسیون هماهنگی امور نظارت بحث روشن بودن دوربین های مدار بسته جایگاه های سوخت و فرآورده های نفتی بود که قرار شد اطلاعات دوبین ها در اختیار بازرسان قرار گیرد و اگر تخلفی صورت گرفته باشد، در محل میزان و نوع تخلف مشخص و در گزارش درج شده باشد و تحویل اداره تعزیرات حکومتی شود.
رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان در پایان به مردم توصیه کرد تا به محض مشاهده هر گونه تخلف، مورد را به سامانه تلفن ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گزارش و در حد امکان، تخلف را با توجه به مشخص بودن جایگاه مستند و سپس به این اداره ارائه دهند.


انتهای پیام/
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 10037
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *