800
۰
گزارشی از همت والای خیرین در جنوب شرق؛

رفع واژه محرومیت توسط انقلابیون سبز پوش بی مدعا و خیرین در سراوان/ انعقاد قرارداد احداث ۱۴۲ کلاس درس مشارکتی سپاه پاسداران با مجمع خیرین مدرسه ساز

سپاه پاسداران در جنوب سیستان و بلوچستان قرارداد احداث ۲۹ مدرسه به صورت مشارکتی درقالب ۱۴۲ کلاس درس را با مجمع خیرین مدرسه ساز منعقد کرد.
رفع واژه محرومیت توسط انقلابیون سبز پوش بی مدعا و خیرین در سراوان/ انعقاد قرارداد احداث ۱۴۲ کلاس درس مشارکتی سپاه پاسداران با مجمع خیرین مدرسه ساز
به گزارش شستون؛ سپاه پاسداران، این نهاد محبوب در جامعه که از بدو انقلاب خدمات گسترده ای را برای مردم در  زمینه های امنیتی، اجتماعی، فرهنگی به ویژه در زمینه های سازندگی و محرومیت زدایی به ارمغان آورده است، این بار با احداث مدرسه در جنوب شرق ترین نقطه کشور غنچه لبخند را بر لبان مردم رنج دیده این خطه از کشور و استان سیستان و بلوچستان نشانده است.
کانال رسمی مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان سراوان نوشته است اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز با معاون اقتصادی قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران روز گذشته سه شنبه 26 دی ماه سال جاری تشکیل جلسه داده و ضمن تقدیر از خدمات این نهاد مردمی، مقرر شد سپاه پاسداران به صورت مشارکتی در شهرستان سراوان مدرسه احداث کند‌.
در ادامه این گزارش آمده است که مدرسه دو کلاسه در منطقه اسفندک با مشارکت خیر گرانقدر انصاری در شهر سراوان احداث شود.
همچنین هشت مدرسه ۶ کلاسه در روستای آسپیچ، روستای کهنوک پایین، کهنوک بالا، روستای پره کنت بالا، پره کنت پایین، احمد آباد، مورت، خیابان حمزه سراوان و دو مدرسه ۶ کلاسه در روستای هوشک احداث شود.
این مدارس با همت افراد نیک اندیشی همچون ناهید نظاملی،حاج حمید دهواری، کاظم نظاملی، ملک زاده، محمد ذاکر محمدی و انصاری ساخته شود.
در قسمتی دیگر از این گزارش آمده است که در جلسه ذکر شده قرارداد احداث  مدرسه ۶ کلاسه در شهر جالق، مدرسه ۶ کلاسه شهر هیدوچ، مدرسه ۶ کلاسه روستای پدگان سیب سوران، مدرسه ۶ کلاسه روستای گزاویز اشار مهرستان، چهار مدرسه سه کلاسه  و یک مدرسه شبانه روزی در منطقه مورتان شهرستان سرباز با مشارکت خیرین منعقد شد.
همچنین در پایان گزارش کانال رسمی مجمع خیرین مدرسه ساز مطرح شده است که ساخت دو مدرسه ۱۲ کلاسه شبانه روزی دبیرستان دانشگاه  با مشارکت مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان به عنوان مدرسه امام خامنه ای ( مدضل العالی) و مدرسه شهید شوشتری منعقد شد.
شایان ذکر است سپاه پاسداران در روستای احمد آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان سراوان نیز در حال احداث یک مدرسه ۶ کلاسه است که ساکنین این روستا در چند هفته‌ اخیر با در دست داشتن پلاکارد هایی در محل احداث مدرسه از اقدام نیک سبز پوشان بی ادعا قدر دانی کردند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 10062
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *