800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

مدعیان حقوق بشر با نگاه شیطانی قصد حکومت بر ملت ها را دارند/استقرار علمی در کشور تنها راه مقابله با دنیای غرب

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: مدعیان حقوق بشر با نگاه های شیطانی خود به دنبال این هستند که بر ملت ها حکومت کنند.
مدعیان حقوق بشر با نگاه شیطانی قصد حکومت بر ملت ها را دارند/استقرار علمی در کشور تنها راه مقابله با دنیای غرب
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته (29 دی ماه) به امامت حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی نماز جمعه خود با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر با نگاه های شیطانی خود به دنبال این هستند که بر ملت ها حکومت کنند، گفت: بر ملا کردن دروغ های آمریکا در زمینه حقوق بشر حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا راه را برای نفوذ اسرائیل جهت تسلط بر کشور های اسلامی فراهم می کند، افزود: فعالیت های دشمنان در جنگ نرم و تبلیغات گسترده صهونیسم زمینه شکست خودشان را برنامه ریزی کرده است.

امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: ما تروریسمی بالاتر از اسرائیل نداریم که جنایت و ظلمش بر فلسطین بی نظیر است و استکبار به ناموس مسلمانان در کشور فلسطین تجاوز می کند و آنها را از سرزمین خود دور کردند.

وی با بیان اینکه حامی اصلی اسرائیل، آمریکای خون خوار است، تصریح کرد: دشمنان با چهره خصمانه و به طور علنی جنایت می کنند و به دنبال این هستند که داعش را حفظ کنند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه ایران اسلامی در زمینه پزشکی، سلول های بنیادین و دانش هسته ای پیشرفت های خوبی داشته است، اذعان کرد: تنها راه مقابله با دنیای غرب استقرار علمی در کشور است.

وی فعالیت های غیر انسانی عربستان سعودی را نمونه بارز خیانت به دنیای اسلام دانست و بیان داشت: دشمنان اسلام به صورت آشکار دست دوستی به اسرائیل جنایت کار می دهند.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه استکبار ستیزی و وحدت جمهوری اسلامی ایران الگویی برای دنیای اسلام است، گفت: در استان برخی از تریبون دار ها بی توجه هستند و با خیانت خود، با آبروی اسلام بازی می کنند.


انتهای پیام/م.ش
 
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 10110
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *