800
۰
در ادامه پروژه های نیمه تمام دولت تدبیر؛

اورژانس های نیمه کاره دستاورد وعده های بهداشت و درمان دولت/ جان مردم بازیچه کمبود اعتبار

در حال حاضر ۲۵ پایگاه بین راهی اورژانس در سیستان و بلوچستان نیمه کاره مانده که در سایه کمبود اعتبار همچنان مردم بسیاری جان خود را از دست می دهند.
اورژانس های نیمه کاره دستاورد وعده های بهداشت و درمان دولت/ جان مردم بازیچه کمبود اعتبار
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، با توجه به پیشرفت علم امروزه خدمات بهداشتی و درمانی یکی از نیازهای مهم جامعه تلقی می شود که علاوه بر پیشگیری از بیماری های واگیردار در بین مردم می تواند نیازهای اولیه درمانی را نیز برطرف کند.
 
علی ای حال با توجه به جاده های غیر استاندارد و نبود بزرگراه و آزاد راه مناسب در سیستان و بلوچستان اگر این خدمات در فاصله بین دو شهر قرار گرفته باشد قطعا آمار مرگ و میرها در این مسیرها کاهش می یابد.
 
هر چند در سال های اخیر کمبود بودجه ساخت بسیاری از پروژه های بهداشتی استان را به تاخیر انداخته با این وجود اورژانس های بین راهی در سیستان و بلوچستان یکی از نیازهای مردم است که باید هر چه زودتر جهت ساخت آن ها اقدامات لازم انجام شود.
در تماسی که برخی شهروندان خاش با پایگاه خبری عصرهامون داشتند، خواهان پیگیری اورژانس نیمه ساخته واقع در پشتکوه (بخش پیشنهادی سرحد) شدند.
 
یکی از شهروندان عنوان کرد: گویا مسئولین به جان مردم اعتنایی نمی کنند.
در تماسی که خبرنگار عصرهامون با یکی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی داشت ، وی با بیان اینکه کار ساخت ۲۵ پایگاه بین راهی همزمان آغاز شده، گفت: هر کدام از این اورژانس ها به یک درصدی از پیشرفت رسیده اند ولی باید بودجه ای از وزارت بهداشت اختصاص که این پروژه ها ادامه پیدا کند.
 
وی ادامه داد: هنوز مشخص نیست این بودجه داده شده یا خیر.
در ادامه در تماسی که خبرنگار عصرهامون با واعظی سرپرست دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان داشت ، وی با بیان اینکه به دلیل کمبود اعتبار مدتی عملیات اجرایی پروژه متوقف شده بود، گفت: با تزریق اعتبارات جدید، کار ساخت پایگاه اورژانس بین راهی پشتکوه  همزمان با 5 پایگاه دیگر به زودی آغاز می شود.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 10144
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *