800
۰
در جمع ولایت مداران سراوانی مطرح شد؛

حضرت زینت کبری (س) روشن ترین چهره عاشورا در دل تاریخ/اسلام و ولایت اولین نعمت های خداوند به بندگان است

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: حضرت زینب کبری (س) روشن ترین چهره عاشورا در دل تاریخ است که زنان مسلمان باید از این بانوی با بصیرت الگو بگیرند.
حضرت زینت کبری (س) روشن ترین چهره عاشورا در دل تاریخ/اسلام و ولایت اولین نعمت های خداوند به بندگان است
به گزارش شستون ؛ جشن خجسته میلاد حضرت زینت کبری (س) الگوی زن مسلمان با حضور حجت الاسلام و المسلمين مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان و جمعی از مسئولین و مردم ولایت مدار در مسجد علی ابن ابيطالب (ع) این شهرستان برگزار شد.
 
امام جمعه شهرستان سراوان ولایت و اسلام را اولین نعمتی که خداوند به بندگان داده عنوان کرد و گفت: اسلام انسان را در مسیر حق و پاکی قرار می دهد و او را از هر فساد و گرایش های حیوانی دور خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه افراد باید رفتار خود را با پدر و مادر درست کنند و حتی یک اف هم به آنها نگویند، افزود: جایگاه،  نعمت ها و برکات خداوند بخاطر وجود پدر و مادر است که آنها را همیشه باید تکریم کرد.
 
امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: کسانی که نگاه محبت آمیزی به والدین خود دارند مورد رحمت خداوند قرار گرفته و لطف خدا شامل حالشان می شود.
 
وی با بیان اینکه کردم با هوشیاری قدر نعمت های خدا را بدانند و از چشم و زبان خود به درستی استفاده کنند، یادآوری کرد: در زمان قیامت هيج نسبتی بین افراد وجود ندارد و هر کس پاسخگوی اعمال خود خواهد بود.
 
حجت الاسلام و المسلمين بامری توضیح داد: حضرت زینب کبری (س) روشن ترین چهره عاشورا در دل تاریخ است که زنان مسلمان باید از این بانوی با بصیرت الگو گرفته و سیره وی را مسیر زندگی خود قرار دهند.
 
انتهای پیام / م.ش 
 
 
سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 10166
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *