800
۰
خطیب نماز جمعه شهرستان سراوان:

توطئه بزرگ استکبار جهانی با هدف سرنگون کردن غزه/ انقلاب اسلامی فطرت و خداجویی را در دل ها زنده کرد

امام جمعه شهرستان سراوان گفت:انقلاب اسلامی فطرت و خداجویی را در دل ها زنده کرد و تغییر را در نظام ها به جود آورد که انقلاب اسلامی یکی از آن تغییرات است که امید می رود این ایام در سراسر کشور به ویژه در سراوان مورد توجه ویژه قرار گیرد.
توطئه بزرگ استکبار جهانی با هدف سرنگون کردن غزه/ انقلاب اسلامی فطرت و خداجویی را در دل ها زنده کرد
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های 6 بهمن ماه سال جاری در جمع نمازگزاران با اشاره به دیدار جمعی از مستند سازان با رهبر معظم انقلاب و صدور پیام ولی امر مسلمین جهان در روز بعد این دیدار، گفت: برای اصول ها و ارز ش های انقلاب که خون هزاران شهید ریخته شده و هزاران انسان شایسته و پاک برای حفظ مسائل خسران دیدند، همه مکلف و موظف هستیم که در رفتار، کردار و خدمت به مردم دقت و مسائل انقلاب را با ظرافت بیان کنیم.
وی افزود: دشمن هدف شیطانی خود را با مقدمه شیطانی به سرانجام می رساند پس همه برای شناساندن دشمن قهار و شیطان و معرفی نقشه های وی تلاش کنیم.
امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد نا امیدی است و با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به مستندسازان توصیه فرموده اند که لحن آنان باید اثرگذار، ناصحانه و چاره جویانه باشند و رضایت پروردگار عالم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

توطئه بزرگ استکبار جهانی با هدف سرنگون کردن غزه
حجت اسلام و المسلمین بامری با اشاره به نامه اسماعیل حنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به رهبر معظم انقلاب، گفت: در این نامه مسائل مختلفی بیان شده است و به نمازگزاران توصیه کرد تا این نامه را با دقت مطالعه کنند.
وی افزود: در این نامه به توطئه بزرگ استکبار علیه قدس و ملت فلسطین با هدف سرنگون کردن غزه به عنوان قلعه مقاومت و پایان دادن به مبارزه علیه رژیم صهیونستی اشاره شده است.
امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: در این نامه از حمایت های ملت ایران و هدایت های رهبر انقلاب از جنبش مقاومت قدر دانی شده است.
حجت اسلام و المسلمین افزود: از صدر انقلاب تا کنون بحث فلسطین مسئله دینی و اعتقادی است که اگر فردی ایمان داشته باشد نمی تواند بحث قدس و فلسطین را نادیده بگیرد.

زنده شدن فطرت و خدا جویی در دل ها
وی خاطر نشان کرد: 6 بهمن سالروز حماسه  مردم آمل در سال 1360 مقابل تعدادی از ارکانی که از سوی کشورهای ضد اسلامی پشتیبانی می شدند، است که بیش از 100 نفر آموزش دیده و با تجهیز را با هدف تصرف و ایجاد پایگاه وارد این قسمت شدند که زنان و مردان آمل با  ایستادگی مقابل آنان 40 شهید را تقدیم انقلاب کردند.

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: 7 بهمن سالروز تحصن روحانیون در دانشگاه تهران در اعتراض به دولت بختیار به دلیل عدم اجازه ورود امام خمینی (ره) در سال 57 است که وی را برای جلوگیری از راهپیمایی ها و ورود حضرت امام (ره) به کشور روی کار آوردند.
حجت الاسلام و المسلمین بامری یادآور شد: حضرت زهرا (س) چهره ای درخشان در دل تاریخ بشر بعد از وجود نازنین پیامبر اسلام (ص) است که این شخصیت نورانی در دل تاریخ درخشندگی خاصی دارد.
وی با توجه به 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام (ره) به کشور، و با اشاره به ایجاد تغییر اساسی در دلها، اندیشه ها و فطرت ها،اضافه کرد: انقلاب اسلامی فطرت و خداجویی را در دل ها زنده کرد و تغییر را در نظام ها به جود آورد که انقلاب اسلامی یکی از آن تغییرات است که امید می رود این ایام در سراسر کشور به ویژه در سراوان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

توصیه امام جمعه شهرستان سراوان به مسئولین
وی به مسئولین توصیه کرد تا با برنامه ریزی انجام شده این ایام را باشکوه را گرامی بدارند و با بیان حقیقت ها و دستاورد های انقلاب اسلامی بار دیگر مروری بر حسنه روشن تاریخ داشته باشند.
امام جمعه شهرستان سراوان اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی مشاهده شد که شاه کشور به اندازه سگ آمریکایی ارزش نداشت که بی عزتی و ننگی را که مردان بی عرضه و فاسد برای ملت بزرگ و ارزشمند ایران اسلامی به وجود آورده بودند، با ورود امام خمینی (ره) به کشور تغییر و تحول ایجاد شد و عزتمندی و ارزش ها رشد کرد.
شناسایی و دستگیری افراد متهجر به بقعه های قدیمی در سراوان
حجت اسللام و المسلمین بامری با اشاره به حرام بودن نبش قبر، گفت: بقعه هایی از قدیم مورد توجه مردم این شهر بودند، که  برخی ها به این بقعه هابا اعتقدات متهجر و کثیف در حال اهانت به این بقعه ها هستند که باید چنین افرادی شناسایی، دستگیر و برخورد شود تا این اتفاقات دیگر رخ ندهد.


انتهای پیام/الف.د
جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 10215
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *