800
۰

رکورد وحید شمسایی شکسته شد

فالکائو ستاره تیم ملی فوتسال برزیل توانست با گلزنی مقابل اوروگوئه ضمن عبور از رکورد وحید شمسایی آقای گل جدید فوتسال جهان لقب بگیرد.
رکورد وحید شمسایی شکسته شد
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات گرندپری از شب گذشته، با حضور تیم‌های برزیل، اروگوئه، بلژیک، کاستاریکا و جمهوری چک و به میزبانی برزیل آغاز شده است.
بر همین اساس تیم ملی فوتسال برزیل بامداد امروز (چهارشنبه) در اولین دیدار خود در جام گرندپری به مصاف تیم ملی اروگوئه رفت و در پایان با نتیجه پر گل 10 بر یک حریفش را با شکست بدرقه کرد.
فالکائو، ستاره تیم ملی برزیل در این دیدار توانست 2 بار دروازه حریف را باز کند و با این 2 گل تعداد گل‌های ملی خود را به 393 گل برساند. ضمن اینکه فالکائو توانست رکورد آقای گلی فوتسال جهان را که پیش از این در اختیار وحید شمسایی مهاجم تیم ملی فوتسال کشورمان بود بشکند به نام خود ثبت کند. همچنین برزیلی ها با برگزاری این تورنمنت به دنبال این هستند تا فالکائو بتواند گل های ملی اش را به عدد 400 برساند.
با این وجود مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان هم به دنبال این هستند تا پس از عید با دعوت از وحید شمسایی و برگزاری تورنمنت چند جانبه او بتواند این رکورد افسانه ای را از چنگال فالکائو در بیاورد به نام کشورمان ثبت کند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 10297
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *