800
۰
در اولین روز از ایام الله دهه فجر ۹۶؛

گلبانگ انقلاب در زادگاه خورشید ایران طنین انداز شد/ انقلاب اسلامی ایران حقیت حسنه الهی است

زنگ انقلاب با حضور جمعی از مسئولین در سالن ورزشی مدرسه کار و دانش ایران شهرستان سراوان نواخته شد.
گلبانگ انقلاب در زادگاه خورشید ایران طنین انداز شد/ انقلاب اسلامی ایران حقیت حسنه الهی است
به گزارش شستون، همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، زنگ انقلاب با حضور فرماندار، امامان جمعه و جماعت، فرمانده سپاه شهرستان، نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت معتمدین، رئیس دادگستری، دادستان، ریش سفیدان، فرهنگیان، مسیولین دستگاه های اجرایی و دانش آموزان در سالن ورزشی کار و دانش ایران شهرستان سراوان نواخته شد.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در این مراسم ایام سوگواری حضرت زهرا (س) را تسلیت و سالروز ورود پر خیر و برکت حضرت امام خمینی (ره) و ایام دهه مبارک فجر را تبریک گفت.
وی افزود: امید است با بصیرت کامر مسیر و خط امام خمینی (ره) را بفهمیم و با تمام توان به مسائل و گفتمان حضرت امام (ره) توجه کنیم.
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به ارزشمند بودن پدیده انقلاب اسلامی ایران، گفت: ضمن اینکه انقلاب اسلامی یک دگرگونی و تحول را در جهان ایجاد کرد، موجب قطع دست مستکبران عالم از ایران و بسیاری از نقاط جهان شد و استبداد گران داخلی نیز که قصد چپاول دنیای اسلام را داشتند، از کشور خارج شدند.
حجت الاسلام و المسلمین بامری اذعان کرد: ورود امام به کشور نه تنها دل ها و فطرت ها را زنده کرد بلکه خداجویی و معنویت را برای ملت ایران و دلداداه این را به وجود آورد و دست استکبار و شیطان صفتان را قطع کرد.
وی انقلاب اسلامی را یک‌حرکت الهی، معنوی و آسمانی برای ملت ایران برشمد و با توجه به شاخص های این انقلاب، ادامه داد: با توجه به اینکه همه با انقلاب اسلامی  دشمنی کردند، اما دارای پیشرفت هایی است که همه دنیا را به حیرت در آورد.
امام جمعه شهرستان سراوان افزود: الهی بودن حقیقت انقلاب، ایستادگی و مبارزه با کفر، دائمی بودن مسیر حق و الهی، توان دفاعی بالا و عدم ایستادگی دشمن مقابل ایران اسلامی و حرکت در مسیر حق از جمله شاخص های انقلاب اسلامی ایران است.
حجت الاسلام و المسلمین بامری اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران مقابل استکبار جهانی ایستاد و هویت آنان را فاش کرد که دشمن نتوانست مسائل و برنامه هایی را که برای دنیای اسلام طراحی کرده بودند، به مرحله اجرا درآورند.
وی خاطر نشان کرد: مستکبرین و شیطان صفتان امروز با توجه به اینکه توان مقابله نظامی با ایران را ندارند، جنگ عقیده را راه اندازی کرده اند اما با آگاهی و زنده بودن آرمان های امام، شهدا و انقلاب در دل مردم فهیم ایران، در این مسیر نیز شکست خواهند خورد و مردم ایران با بصیرت کامل در مسیر انقلاب حرکت می کنند.
برپایی یادواره شهدا، نمایشگاه صنایع دستی، نمایشگاه یاس و کبود، اجرای سرود دانش آموزی، برپایی ایستگاه نقاشی از دیگر برنامه های مراسم محوری روز شکر گزاری به مناسبت ۱۲ بهمن، بود.
از دیگر برنامه های امروز در شهرستان سراوان افتتاح نمایشگاه دستاورده های کودکان در کانون پرورشی فکری نوجوانان شهرداری سراوان، نمایشگاه های هنرهای تجسمی در سالن ارشاد اسلامی است.

انتهای پیام/الف.د
 
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 10309
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *