با حضور مسئولان صورت گرفت

نواخته شدن گلبانگ انقلاب اسلامی در مهرستان

12 بهمن 1396 ساعت 13:57

گلبانگ انقلاب اسلامی همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در شهرستان مهرستان نواخته شد.


به گزارش شستون؛ صبح امروز مراسم محوری گلبانگ انقلاب اسلامی  با حضور شورای اداری، شورای تامین ، علما، معتمدین، ریش سفیدان ، بانوان، فرهنگیان و دانش آموزان در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان مهرستان برگزار شد.
امام جماعت مسجد امام حسین (ع) در حاشیه این مراسم ایام سوگواری حضرت زهرا (س) را تسلیت و سالروز ورود پر خیر و برکت حضرت امام خمینی (ره) و ایام دهه مبارک فجر را تبریک گفت.
وی افزود : پيروزي انقلاب اسلامي ايران يك رويداد بزرگ در تاريخ به شمار مي‌رود و اين رويداد برگرفته از ارزش‌هاي ديني و اسلامي است و مسئولین و مدیران باید در ایفای نقش تکلیفی خود برای تبیین اهداف و آرمان های والای امام راحل، انقلاب اصیل اسلامی و رهنمون های مقام معظم رهبری به خوبی برآیند و این اهداف را به نسل امروز و آینده انتقال دهند.
حجت الاسلام علم سپاهی بیان داشت : نسل جوان ما وارثان این انقلاب هستند و انقلاب با ریختن خون شهدا به دست آمده است و ما باید در حفظ آن هوشیار باشیم.
گفتنی است : غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهید موسی حسین زایی از دیگر برنامه‌های مسئولان شهرستان مهرستان در نخستین روز از دهه مبارک فجر بود.

 

انتها ی پیام/ خ


کد مطلب: 10314

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/10314/نواخته-شدن-گلبانگ-انقلاب-اسلامی-مهرستان

شستون
  https://shastoon.ir