800
۰

برانکو: دلیل احضارم به کمیته اخلاق را نمی دانم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من فردا به کمیته اخلاق می روم اما علت احضارم به این کمیته را نمی دانم.
برانکو: دلیل احضارم به کمیته اخلاق را نمی دانم
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ درباره احضارش به کمیته اخلاق به علت نشناختن اوسیانو کروز مربی تیم ملی اظهار کرد: مگر من مجبور هستم همه را بشناسم؟ من فردا به کمیته اخلاق می روم تا پاسخگوی سئوالات اعضای این کمیته باشم اما علت احضار خود را نمی دانم. به هر حال کمیته اخلاق مرجع ذی‌صلاح فدراسیون فوتبال است و فردا بیان می کنم که موضوع دعوتم به کمیته اخلاق چیست.
بازیکنان اوکراینی لیاقت حضور در لیگ ایران را دارند
او درباره این که شاید احضارش به کمیته اخلاق بابت جذب دو بازیکن اوکراینی بوده است، بیان کرد: دلیل احضارم را نمی دانم. باید ببینم که فردا چه اتفاقی رخ داده است. البته باید بگویم که بازیکنانی که در لیگ اوکراین بازی می‌کنند لیاقت حضور در لیگ ایران را دارند. این حق من است که بگویم چه کسی برای تیمم بازی کند و چه کسی بازی نکند. این موضوع معمولی در فوتبال است.
دوست ندارم بازیکنی را به تیم ملی تحمیل کنم
سرمربی پرسپولیس درباره اینکه کدامیک از بازیکنان پرسپولیس لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند، تصریح کرد: دوست ندارم بازیکنی را به سرمربی تیم ملی تحمیل کنم. وظیفه من آماده کردن بازیکنان به نحو احسن است تا آنها روز به روز بهتر شوند و گل‌های بیشتری بزنند. همچنین وظیفه ما این است که  بازی ها را ببریم و در کنار نتیجه گرفتن بازی زیبا و خلاقیت نیز به نمایش بگذاریم. ما و باشگاه افتخار می کنیم که بازیکنان‌ به تیم ملی دعوت شوند و این موضوع باعث خوشحالی ام است. دعوت شدن بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی به نظر سرمربی بستگی دارد.
استقلال باید کار عجیبی انجام بدهد تا به صدر جدول برسد
برانکو درباره رقبای پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی لیگ هفدهم تصریح کرد: طبیعی است همه تیم‌هایی که در تعقیب ما هستند شانس قهرمانی دارند. لیگ برتر به صورت ماراتن است و امتیازهای تیم ها در پایان بازی های لیگ برتر محاسبه می‌شود. تیم‌های دیگرهمانند استقلال باید یک کار عجیب انجام دهند و پیروزی‌های متوالی زیادی به دست بیاورند. همچنین ما باید همه بازی‌های خود را واگذار کنیم که این اجازه را نمی دهیم و همه تلاش خود را می‌کنیم تا هر بازی‌ای که انجام می‌دهیم را پیروز شویم.

او درپایان درباره اینکه آیا برنامه‌ای دارد تا به بازیکنان اصلی‌اش استراحت بدهد خاطر نشان کرد: من به بازیکنانم افتخار می‌کنم چرا که آنها مدت زیادی است فرم بدنی خود را حفظ کردند. به طور حتم نمی‌توانیم همه بازی‌ها را ببریم. بازی به بازی‌ پیش می‌رویم. در حال حاضر مهم‌ترین بازی ما با صنعت نفت است و بعد از آن به بازی‌های دیگر فکر می‌کنیم.
انتهای پیام/
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 10325
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *