800
۰

فرمانده قرارگاه خاتم: حدود ۳۳ هزار میلیارد تومان از دولت طلب داریم

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه حدود ۳۳ هزار میلیارد تومان از دولت طلب داریم گفت: بالغ بر هزار میلیارد تومان آن در استان کرمان است و در پروژه‌های شهری کرمان مطالبات زیادی داریم.
فرمانده قرارگاه خاتم: حدود ۳۳ هزار میلیارد تومان از دولت طلب داریم
به گزارش شستون؛ سردار عبادالله عبداللهی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان که با حضور سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمان تشکیل شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه مقدس شهدا باشیم.
وی با اشاره به اینکه امروز وضعیت کشور به‌گونه‌ای است که باید همه با مدیریت جهادی و انقلابی و اعتقادی برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری تلاش کنیم گفت: باید با جدیت بحث اشتغال را دنبال کنیم و به دولت‌ها دراین زمینه کمک می‌کنیم.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه امروز قرارگاه خاتم موتور محرک سازندگی در کشور و بازوی توانمند اجرایی و فنی در همه دولت‌ها است افزود: با همه تنگناهای مالی که در همه دولت‌ها وجود داشته، تلاش کرده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه امروز در 10عرصه بزرگ در کشور فعالیت داریم و اگر حضور قرارگاه نبود مشکلات زیادی در حوزه‌های مختلف داشتیم خاطرنشان کرد: در حوزه نفت و گاز قرارگاره توانست واردات بنزین را قطع کرده و تا پایان سال به مرحله صادرات هم خواهیم رسید.
سردار عبداللهی با بیان اینکه در حوزه آب که چالش بزرگ کشور است از 45 میلیارد متر مکعب مخازنی که در سطح کشور ساخته شده 25 میلییارد متر مکعب مخازن و سدهایی بوده که توسط قرارگاه ساخته شده است افزود: حدود 62 سد در کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ساخته شده است.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه از سه سال و نیم پیش اولین جلسه در حضور سردار جعفری در استان کرمان داشتیم و تاکید کردند که قرارگاه وارد شود گفت: در حال حاضر بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان در استان کرمان پروژه داریم  که در حوزه آب 5 پروژه عظیم داریم و طویل ترین تونل به طول 38 کیلومتر در حال احداث است.
وی با بیان اینکه در حوزه صنعت کارخانه احیا و فولاد و کنستانتره مس را داریم افزود: در حوزه شهری 6 پروژه شهری داریم و در بازدیدی که امشب از دو پروژه انجام شد، پیشرفت قابل قبولی دارند.
سردار عبداللهی با اشاره به اینکه حدود 33 هزار میلیارد تومان از دولت طلب داریم که بالغ بر هزار میلیارد تومان آن در استان کرمان است اظهار داشت: در پروژه‌های شهری کرمان مطالبات زیادی داریم که باید یک فکر اساسی برای پروژه‌های شهری توسط شهرداری و شورای شهر شود تا بتوانیم آنها را جمع کنیم و از آنجا که مردم درگیر آن هستند، باید زودتر تامین مالی شوند و بعضی از پروژه‌ها بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

منبع: دانا
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب: 10424
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *