امام جمعه موقت سراوان:

کاهش خلاقیت و ابتکار دانشجویان با حذف هزینه پژوهشی/حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده اقتدار ملی است

شستون , 20 بهمن 1396 ساعت 12:54

امام جمعه موقت سراوان گفت: مسئولین و مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه مشارکت حداکثری و پر شوری داشته باشند و اقتدا و صلابت خود را به جهانیان نشان دهند.


به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین یوسف مرادی امام جمعه موقت سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلیمن یوسف مرادی امام جمعه موقت شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی خود استقلال اقتصادی را از لازمه های جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: مسئولین با تلاش های خود در زمینه سیاسی و اقتصادی باید از سو استفاده های دشمنان جلوگیری کند.

وی با اشاره به اینکه برقراری روابط بین الملل و تسهیل مشکلات اقتصادی تلاش نظام جمهوری اسلامی ایران در برجام بوده است، افزود: مباحث فرهنگی مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت سراوان با بیان اینکه کشور ایران در زمینه نانو، هسته ای، تسهیلات دفاعی، آزمایشگاهی و پزشکی پیشرفت چشم گیری داشته و نباید هزینه پژوهشی دانشجویان حذف شود، اذعان داشت: کسب موفقیت با تلاش جوانان انقلابی و پژوهشگر انجام می شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان و مسئولین بودجه 97 را اصلاح و هزینه پژوهشی را به دانشجویان پرداخت کنند، بیان داشت: اگر هزینه پژوهشی حذف شود قطع به یقین ابتکار و خلاقیت کاهش پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی با اشاره به اینکه دعا راه ارتباطی انسان با خدا است و برای رهایی از مشکلات باید دعا کرد، گفت: در اوقات نماز دعا کردن اثر بیشتری دارد و اگر مستجاب نشد در آن حکمتی خواهد بود.

وی با بیان اینکه وقتی صدقات کم می شود، بیماری و مشکلات مردم زیاد خواهد شد، یادآوری کرد: پرداخت نکردن خمس و زکات موجب می شود که فرد پول خود را صرف بیماری و گرفتاری های پیش روی خود کند.

امام جمعه موقت سراوان در پایان تصریح کرد: مسئولین و مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه مشارکت حداکثری و پر شوری داشته باشند و اقتدا و صلابت خود را به جهانیان نشان داده و از اسما متبرکه ای که بر روی پرچم و پلاکارد ها قرار دارد محافظت کنند تا جسارتی به ایران اسلامی نشود.
 
انتهای پیام/م.ش
 


کد مطلب: 10428

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/10428/کاهش-خلاقیت-ابتکار-دانشجویان-حذف-هزینه-پژوهشی-حضور-حداکثری-مردم-راهپیمایی-22-بهمن-نشان-دهنده-اقتدار-ملی

شستون
  https://shastoon.ir