800
۰
مسئول پیشاهنگی سراوان در زمان رژیم پهلوی:

حجاب بهترین هدیه انقلاب اسلامی برای بانوان است/ از وطن پرست بودن بلوچ ها تا شناسایی نیروهای« بی اس او »در ایران

مسئول پیشاهنگی سراوان‌ در زمان پهلوی گفت: در آن زمان مسئول شناسایی افرادی بوده است که خواهان استقلال بلوچستان پاکستان و بلوچستان ایران بودند و این افراد زیر نظر «بی اس او» در مسکو فعالیت داشته اند‌.
حجاب بهترین هدیه انقلاب اسلامی برای بانوان است/ از وطن پرست بودن بلوچ ها تا شناسایی نیروهای« بی اس او »در ایران
به گزارش شستون؛ امین سید زاده یکی از شهروندان سراوانی که درزمان رژیم پهلوی کارمند آموزش و‌پرورش بوده و برای جلوگیری از نفوذ و رخنه شوروی ها اقدامات فراوانی انجام داده است.
وی در گفت و گو با شستون اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی در شهرستان سراوان مدارس و دانشگاه احداث شده است که در زمان شاه اگر فردی قصد ادامه تحصیل داشت باید به تهران و دیگر کلان شهر ها مراجعه می کرد.
مسئول پیشاهنگی سراوان در زمان رژیم پهلوی ادامه داد: همه مردم استان پذیرای اسلام، بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و رهیر معظم انقلاب هستند و مردم استان بسیار خوب از رهبر معظم انقلاب چه در زمان قبل از انقلای و چه بعد از انقلاب پذیرایی کرده اند.

وطن دوست بودن مردم استان سیستان و بلوچستان
سید زاده گفت: بلوچ ها هر آنچه در توان خود دارند برای دفاع از مرز و کشور فدا خواهند کرد چرا که سیستانی ها و بلوچستانی ها وطن دوست هستند‌.
وی با اشاره به حضور خود در ساواک، خاطر نشان کرد: عضو رسمی و کد دار ساواک نبوده و فقط در رابطه با نفوذ شوروی ها در پاکستان به ویژه در پنجگور مأموریت داشته تا اگر وارد خاک کشور شدند، به موقع اطلاع دهند.
این شهروند سراوانی افزود: در آن زمان عده ای از جوانان آزادی خواه که همچنان هم وجود دارند، ندای استقلال و جدایی را سر می دادند که وظیفه وی بر این بوده تا بلوچ ها اسیر افکار آنها نشوند.

شناسایی افراد نفوذی توسط شهروند سراوانی در زمان رژیم شاهنشاهی
سید زاده اضافه کرد: «بی اس او» سازمان آزادی بخش بلوچستان بود که زیر نظر مستقیم مسکو فعالیت داشت که در آن زمان «میر غوث بزنجو» لیدر «بی اس او» در مسکو بوده و افراد زیادی را جهت آموزش جمع آوری کرده بود.
وی ادامه داد: تنها مأموریت وی در ساواک شناسایی چنین افرادی بوده و هرگز مأموریت داخلی ساواک و یا اینکه حقوق بگیر این ارگان باشد، نبوده و همچنان نیز تمام توان خود را جهت دفاع از مرزها و کشور مقابل انگلیسی ها و آمریکایی ها به کار خواهد گرفت.
این شهروند سراوانی با بیان اینکه مردم اسلام دوستدار تمامی مقامات عالی و مذهبی کشور هستند، خاطر نشان کرد: حجاب بهترین هدیه انقلاب اسلامی برای بانوان بوده که نشانه اسلامی بودن انقلاب ما را دارد.
سید زاده تصریح کرد: پس از انقلاب دشمنی آمریکایی و غربی ها به دلیل‌ گسترش اسلام دوچندان شده است و ایران هرگز زیر بار نوکری و سر سپردگی آنها نرفت و هرگز هم نخواهد رفت.
 
 
انتهای پیام/الف.د
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 10433
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *