آغوش گشایی بر مسافران نوروزی در سرزمین دریا و کویر؛

1300 کلاس درس پذیرای مسافران نوروزی درسیستان و بلوچستان می شود

30 بهمن 1396 ساعت 9:52

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از آمادگی مراکز آموزش رفاهی در ایام نوروز خبر داد و گفت: امسال هزار و 300 کلاس درس پذیرای مسافران نوروزی در استان خواهد بود.


به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، سیستان و بلوچستان سرزمین گسترده از هامون تا پهنه آب های نیلگون دریای عمان با قامتی به بلندای کوه تفتان در کویری گرم و آرام به تفتیدگی صداقت و بردباری مردمانش که صبر را بر لوح فرهنگ خویش حک کرده اند،  همه ساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فرا رسیدن عید نوروز خود را آماده استقبال از مسافران و گردشگرانی می کند که این خطه از کشور را برای سفر انتخاب کرده اند.
در همین راستا هرچه به روزهای پایانی سال نزدیک تر می شویم شاهد زیبا سازی و آماده سازی شهر از ورودی آن گرفته تا چیدمان سفره هفت سین در میادین یا استقبال از اولین مسافران در فرودگاه، ترمینال یا راه آهن و غیره هستیم تا مسافرانی که این استان را مقصد گردشگری خود در ایام تعطیلات قرار داده اند با خاطره ای خوش روزهایشان را سپری و به شهر خود بازگردند.
یارمحمد حسین بر معاون پشتیبانی آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان در این خصوص به خبرنگار عصرهامون گفت: سال گذشته هزار و 169 کلاس درس برای استقبال از مسافران نوروزی در استان در نظر گرفته شد و در اختیار قشر فرهنگی جامعه قرار گرفت.
وی بیان کرد: امسال علاوه بر اینکه مراکز آموزش رفاهی آماده ارائه خدمات نوروزی به معلمان هستند آمار کلاس های درس نیز به هزار و 300 کلاس افزایش خواهد یافت.
این مسئول ادامه داد: در بحث تجهیزات تقریبا 50 درصد اعتباری که برای به سازی فضاهای آموزشی و رفاهی در 6 ماهه اخیر در کشور توزیع شده را جذب کرده ایم به گونه ای که بالغ بر یک میلیارد تومان خرید برای جایگزینی تجهیزات و تجهیز مراکز آموزشی رفاهی داشته ایم, همچنین در ایام الله دهه فجر نیز در شهرستان های خاش و نیکشهر  مراکز آموزش رفاهی افتتاح شده است.
حسین بور تصریح کرد: به سازی مرکز آموزشی شهرستان سراوان هم قبل از سال نو در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد.
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان در پایان با بیان اینکه ستاد استقبال از مسافران نوروزی در مدارس از 28 اسفند ماه تا 13 فروردین ماه 1397 برقرار خواهد بود، گفت: امید است بتوانیم امسال نسبت به سال گذشته خدمات بهتری را درا ختیار همکارانمان قرار دهیم.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 10602

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/10602/1300-کلاس-درس-پذیرای-مسافران-نوروزی-درسیستان-بلوچستان-می-شود

شستون
  https://shastoon.ir