800
۰

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان مهرستان برگزار شد

دومین جلسه ستاد هماهنگی تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان مهرستان با حضور اعضای این ستاد در محل بخشداری مرکزی این شهرستان برگزار شد.
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان مهرستان برگزار شد
به گزارش شستون، دومین جلسه ستاد هماهنگی تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان مهرستان با حضور اعضای این ستاد در محل بخشداری مرکزی  این شهرستان برگزار شد.
بخشدار مرکزی مهرستان در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان مهرستان در یک موقعیت استراتژیک و 5 راهی قرار دارد، همواره در ایام نوروز میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران می باشد.
وی افزود: دستگاه های مربوطه می بایست با بررسی نقاط ضعف و قوت خود خدمات بهتری در مقایسه با سال گذشته در این ایام به مسافرین ارائه نمایند.
ناصر دُرازهی بیان داشت: سد ماشکیدعلیا، جنگل پدگان، کوه بیرک، روستای گردشگری کلک، ماهانی، گیشتک و غار اناران از جمله جاذبه های تفریحی و گردشگری شهرستان مهرستان است.
وی گفت : همچنین شهرستان مهرستان در سومین نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر که 15 الی 18 اسفند ماه جاری در تهران برگزار می شود حضور خواهد یافت.
در ادامه جلسه ، اعضا ستاد تسهيلات سفر هاي نوروزي شهرستان به بیان نقطه نظرات خود پیرامون موضوع مورد بررسی پرداختتند و به برخی شیوه های ارائه خدمات بهتر و مناسب تر به گردشگران طی نوروز 97 اشاره کردند.
گفتنی است، در پایان این جلسه اعضای ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان از مکان برپایی چادرهای راهنما و اسکان مسافران نورزی بازدید کردند.

انتهای پیام/خ
يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب: 10693
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *