800
۰

تمجید فیلمبردار با سابقه سینما از جشنواره فیلم فجر سی و ششم/ زرین دست: امسال واقعا پیشرفت چشمگیری داشته ایم

علیرضا زرین دست فیلمبردار با سابقه و پیشکسوت سینمای ایران گفت: جشنواره فیلم فجر امسال نسبت به دو یا سه سال گذشته بهتر برگزار شد. نظم و انضباط خوبی داشت. داوری ها نیز می توان گفت که خوب و منصفانه بود به جز در یک مورد که ترجیح می دهم در مورد آن صحبت نکنم.
تمجید فیلمبردار با سابقه سینما از جشنواره فیلم فجر سی و ششم/ زرین دست: امسال واقعا پیشرفت چشمگیری داشته ایم
به گزارش شستون، علیرضا زرین دست فیلمبردار با سابقه و پیشکسوت سینمای ایران گفت: جشنواره فیلم فجر امسال نسبت به دو یا سه سال گذشته بهتر برگزار شد. نظم و انضباط خوبی داشت. داوری ها نیز می توان گفت که خوب و منصفانه بود به جز در یک مورد که ترجیح می دهم در مورد آن صحبت نکنم.
وی در مورد اختتامیه جشنواره فیلم فجر گفت: اینکه رضا رشیدپور مجری اختتامیه جشنواره بود اتفاق بسیار خوبی بود چرا که او به کار خود مسلط است و اجرایی بسیار گرم و مفرح داشت و خاطره خوبی از اختتامیه جشنواره را برای مخاطبان و تماشاگران ساخت. حاشیه هایی نیز ممکن است در جشنواره اتفاق افتاده باشد که نباید خیلی به آنها دامن زد چون در هر جشنواره ای ممکن است حواشی ای بوجود بیاید و این بسیار طبیعی است.
زرین دست در پایان گفت: در مورد فیلمبرداری فیلم ها که تخصص بنده هست نیز می توانم بگویم واقعا پیشرفت چشمگیری داشته ایم. به خصوص از زمانی که دوربین های های دیجیتالی در بورس قرار گرفته است باید بگویم که امسال نسبت به 4 سال گذشته که از این تکنولوژی استفاده می شود، کارهایی را مشاهده کردیم که از کیفیت بالاتری برخوردار بودند.

منبع: دانا
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 10727
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *