800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

حضرت زهرا (س) یگانه زن بی نظیر در دنیا است/تبلیغات گسترده دشمنان در راستای تضعیف جایگاه زن در دنیای اسلام

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: حضرت زهرا (س) یگانه زنی است که به خاطر تقوای اللهی در دنیا نظیر ندارد و اوج کمال انسان در ارتباط با خدا است.
حضرت زهرا (س) یگانه زن بی نظیر در دنیا است/تبلیغات گسترده دشمنان در راستای تضعیف جایگاه زن در دنیای اسلام
به گزارش شستون، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود با بیان اینکه یک زن مانند حضرت زهرا (س) در تربیت فرزندان و شوهرداری سرآمد باشد، گفت: زنان حضرت زهرا (س) را لگوی خود در زندگی قرار دهند تا بتوانند زندگی با ارامش و پایدار داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) یگانه زنی است که به خاطر تقوای اللهی در دنیا نظیر ندارد و اوج کمال انسان در ارتباط با خدا است، افزود: در مسیر شیطان قرار گرفتن قطع به یقین افراد را به هلاکت و تزلزل دچار می کند.

امام جمعه شهرستان سراوان یادآوری کرد: زندگی مانند مار خوش نقش و نگاری که جذاب و دیدنی است و زهری کشنده دارد، بوده که اگر انسان به این رزق و برق توجه کند توسط زهر از بین خواهد رفت.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهید حدادیان تصریح کرد: جوان 22 ساله به ناممحمد حسین حدادیان که سینه خود را در مقابل دشمنان سپر می کند جوان نسل سوم انقلاب است که بصیرت بیشتری از نسل اول انقلاب دارد.

حجت الاسلام والمسلمین بامری توضیح داد: هر کسی که از مسیر ارزش ها جدا شود و بخواهد به آنها هتک حرمت کند در مقابل او خواهیم ایستاد و با تو دهنی محکم به او اجازه نمی دهیم که به ارزش ها و آرمان ها انقلاب هتک حرمت کند و فتنه را در ریشه خفه باید کرد.

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن اذعان داشت: با توجه به اینکه غرب بی حجابی و موارد ضد ارزش های دینی را تبلیغ می کند، بهترین الگوی زنان مسلمان حضرت زهرا (س) است و دشمنان اسلام با تبلیغات گسترده خود می خواهند زنان را در مسیر انحراف قرار دهند تا نتوانند فرزندان خوبی پرورش دهند.

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به سالروز ولادت امام خمینی (ره) بیان داشت: این امام بزرگوار و شایسته انسان ها را متوجه ارزش های دینی کرد و فطرت را در مردم به وجود آورد و دین و اسلامی که در ایران است به همت امام خمینی (ره) می باشد.

وی با اشاره به روز راهیان نور گفت: رفتن به منطقه عملیاتی کشور که جوانان در برابر دشمنان قرار گرفته و شهید شده اند روح هر کسی را متحول می کند و این ارزش های اسلامی و دینی را در ذهن جوانان قرار می دهد.
 
انتهای پیام/م.ش
 
 
جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 10752
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *