800
۰
در جمع نمازگزاران سراوانی مطرح شد؛

امنیت مطلوب ایران نسبت به کشور های همسایه/ مردم قدر نعمت امنیت کشور را می دانند

مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل به سر می برد و مردم ایران همواره قدر این نعمت را به خوبی می دانند.
امنیت مطلوب ایران نسبت به کشور های همسایه/ مردم قدر نعمت امنیت کشور را می دانند
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام مهدی عودی جعفری در جمع نمازگزاران مسجد ابو حنیفه اهل سنت شهرستان سراوان در خصوص ولادت بادسعادت حضرت زهرا(س) با اشاره به حدیثی از نبی اکرم(ص)، گفت: پیامبراکرم(ص) درباره حضرت زهرا(س) بیان نمودند؛ ان فاطمه بضعه منی و هونورعینی و ثمره فوادی.
وی در ادامه با بیان فضایل بی بی فاطمه (س) و بخشش های ایشان، افزود: پیامبراکرم(ص) می فرمایند:(نعمتان مجهولتان الصحه والامان) و یا در روایتی دیگر می فرمایند: (نعمتان مکفورتان الامن والعافیه) به درستی که امنیت و سلامت در شمار نعمت های بزرگی است که انسان تا از آن نعمت ها محروم نباشد پی به اهمیت و ارزش آن نمی برد.
مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان ادامه داد: انسان زمانی ارزش چیزی رامی شناسد و می داند که آن را از دست دهد و بسیاری ازمردم ارزش خورشید را نمی دانند چرا که همیشه درپیش چشمانشان هست، ازاین رو از آن غافل می شوند.
حجت الاسلام عودی جعفری در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: زمانی مردم متوجه ارزشمندی خورشید می شوند که آن را از دست دهند و با تاریکی مطلق و سرمای شدید و یخبندان روبه رو شوند.
وی اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم ایران در امنیت و آرامش کامل به سر می برند که مردم به خوبی قدر این امنیت را می دانند.
مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان با اشاره به نا امنی های موجود در کشور های همسایه گفت: مردم آن کشور ها به هیچ‌ وجه در آرامش و امنیت جانی، مالی و روحی قرار ندارند و همواره نسبت به حملات تروریستی که در رخ می دهد در اضطراب و نگرانی به سر می برند.
حجت اسلام عودی جعفری ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای مهمی در زمینه های علمی، فرهنگی، هنری داشته است اما در کنار این مباحث، در زمینه امنیت نیز دارای شرایط مطلوب است که همگی قدر این نعمت بزرگ و ارزشمند را می دانیم.

انتهای پیام/الف.د
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 10770
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *