800
۰
بمناسبت روز جهانى هواشناسى؛

بخشدار مركزى مهرستان از سايت هواشناسی مهرستان بازدید کرد

بخشدار مركزى مهرستان بهمراه اعضای شورای اداری اين شهرستان با حضور در اداره هوشناسى، ضمن تبریک روز جهانی هواشناسی از نحوه فعالیت ایستگاه هواشناسی و کارکردهای آن آگاهی یافتند.
بخشدار مركزى مهرستان از سايت هواشناسی مهرستان بازدید کرد
به گزارش شستون؛ ناصر درازهی بخشدار مرکزی مهرستان در این بازدید ضمن تبریک روز جهانی هواشناسی گفت: هواشناسی نقش غیر قابل انکاری در فرایندهای توسعه و "توسعه پایدار" دارد. اطلاعات هواشناسی هم در بعد پیش بینی و هم در بخش پایش کارکردهای فراوانی در زندگی تک تک مردم دارد.
وی با تاکید بر اهمیت نقش هواشناسی در زندگی روزانه مردم، افزود: این کارکردها محصول تلاش و فعالیت شبانه روزی همکاران ما در هواشناسی است که در طول 365 روزِ سال به صورت مدام فعالیت می کنند که این عملکرد جای تقدیر و تشکر دارد.
محمد فرتوت عنایت سرپرست اداره هواشناسی سینوپتیک اصلی مهرستان نیز در جریان این بازدید به نحوه فعالیت ایستگاه‌ های هواشناسی پرداخت و به صورت موردی تجهیزات هواشناسی را معرفی و نحوه کار آن را تشریح کرد.
وی گفت: هواشناسی نهادی بدون مرز است که یک زبان و فعالیت مشترک در سراسر دنیا دارد و مهمترین کار آن حفظ جان و مال مردم از گزند حوادث و پدیده های مخرب جوی است.
ایستگاه هواشناسی سینوپتیک اصلی مهرستان از اوایل آذرماه سال گذشته فعالیت آزمایشی خود را شروع کرده است که پس از تکمیل ساختمان اداری به صورت رسمی افتتاح و شروع به کار خواهد کرد.


انتهای پیام/خ
شنبه ۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 10835
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *