800
۰
با مخترعین ایرانی؛

ترمیم پوست با محصولات ایرانی و بسیار ارزان قیمت

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید پانسمان‌های هوشمندی شده است که با قیمت بسیار کم و با کیفیتی بالا به ترمیم زخم‌ها می‌پردازد.
ترمیم پوست با محصولات ایرانی و بسیار ارزان قیمت
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.
باشگاه خبرنگاران جوان، در نظر دارد تا محصولات دانش بنیانی را که این شرکت‌ها تولید می‌کنند، معرفی کند.
یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید پانسمان‌های پیشرفته برای درمان زخم‌های حاد مانند بریدگی و شکاف، سوراخ شدگی، زخم‌های ناشی از دیابت، زخم بستر و ... شده است که در مدت زمانی بسیار کوتاه و با بالاترین کیفیت  به درمان زخم های پوستی می‌پردازد.
پانسمان‌های ایرانی با قیمت باورنکردنی
مدیر این شرکت دانش بنیان در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص این پانسمان پیشرفته، بیان کرد: روند بهبود زخم شامل 3 مرحله کلی؛ التهاب، تکثیر سلولی و تغییر شکل و ترمیم بافت می‌شود که به کمک این پانسمان‌های هوشمند که حاوی کلاژن هستند روند ترمیم زخم‌ها به سرعت انجام می‌گیرد، کلاژن های به کار رفته در این پانسمان به دلیل قدرت درمانی بالایی که دارند نه تنها زخم ها را از بین می‌برند بلکه پوست را هم ترمیم می‌کنند.
وی ادامه داد: در مرحله نهایی ترمیم بافتی یک بافت تازه بر روی زخم شکل می‌گیرد که از نظر انسجام مقاومت بافتی و همچنین ظاهر، بسیار شبیه به بافت پوست سالم است؛ کلاژن‌هایی که درون این پانسمان وجود دارند از طریق تامین پروتئین‌های مغذی در محل زخم و ایجاد محیطی مناسب نقش مهمی را در بافت پوست و از بین بردن زخم‌ها انجام می‌دهند.
مدیر این شرکت دانش بنیان در خصوص قیمت این محصول، تصریح کرد: نمونه های خارجی مشابه این پانسمان‌های هوشمند بسیار هستند، اما موضوع قابل توجه این است که قیمت آنها بسیار بالا است و حدود پنج میلیون تومان به فروش می‌رسند  اما این محصول که توسط  شرکت ما تولید می‌شود تنها 58 هزار تومان قیمت دارد.
وی در رابطه با کیفیت پانسمان های هوشمند ایرانی اظهار کرد: این پانسمان ها کاملا شبیه به نمونه خارجی‌شان  هستند و با همان کیفیت و سرعت کار خود را انجام می‌دهند؛ کاری که ما انجام داده‌ایم این است که محصولی با کیفیت بسیار بالا و با قیمتی بسیار کم تولید کرده‌ایم.
مدیر این شرکت دانش بنیان در رابطه با ساختار این پانسمان‌ها، اظهار کرد: درون این پانسمان‌ها فناوری نانو به کار رفته است که همین موضوع سبب ترمیم بافت‌های زخمی می‌شود.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 10869
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *