800
۰
خطیب نماز جمعه شهرستان سراوان:

آحاد ملت نسبت به شعار سال مانند یک مسئله شرعی مقید باشند/ مسئولین بستر مناسب را برای تولید کنندگان فراهم کنند

امام جمعه شهرستان سراوان گفت:همه مردم جامعه و مسئولین باید نسبت به کالای ایرانی و اقتصاد کشور تعصب داشته باشند و به شعار سال مانند یک مسئله شرعی مقید باشند.
آحاد ملت  نسبت به شعار سال مانند یک مسئله شرعی مقید باشند/ مسئولین بستر مناسب را برای تولید کنندگان فراهم کنند
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان سراوان با اشاره به شعار سال، گفت: مقام معظم رهبری هر سال را باتوجه به نیاز واقعی کشور نامگذاری می کنند که امسال را با عنوان " حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری کرده اند.
 وی افزود: همه مردم جامعه و مسئولین باید نسبت به کالای ایرانی و اقتصاد کشور تعصب داشته باشند و به شعار سال مانند یک مسئله شرعی مقید باشند.
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به عدم جلوگیری مناسب از ورود کالای قاچاق به کشور، ادامه داد: آنچنان که باید و شاید نتوانسته ایم مقابل کالای قاچاق و یا ورود کالاهایی که مشابه آن در کشور وجود دارد را بگیریم، لذا می طلبد در سال جدید در راستای تحقق شعار سال تلاش کنیم تا تولید کنندگان کالاهای داخلی متضرر نشوند.
حجت الاسلام و المسلمین بامری به مسئولین توصیه کرد تا با ایجاد بسترهای مناسب به اقتصاد کشور رونق بخشند و فضا را برای تولید کنندگان داخلی در واحد های کوچک و بزرگ فراهم کنند تا مشکلات معیشتی مردم حل شود.
 وی گفت: با تولیدات داخلی و خرید کالای ایرانی توسط مردم بسیاری از نقشه های دشمن که  معیشت مردم را هدف قرار داده اند تا از این طریق بتوانند به کشور جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند، خنثی می شود.
امام جمعه شهرستان سراوان باور نداشتن مسئولین به  توان ملی، کمکاری در بخش های مختلف اقتصادی، اعتماد مسئولین به نسخه بیگانگان، قبیله گری سیاسی و جناحی، عدم مبارزه جدی با فساد، عدم تعصب به اقتصاد ملی و سبک زندگی مردم و برخی از مسئولین ( اشراف گری و مصرف گرایی) را از عواملی عنوان کرد که موجب عدم تحقق شعار سال می شود.
حجت الاسلام و المسلمین بامری یادآور شد: در حکومت اسلامی، فرهنگ و الگو باید اسلامی باشد و مردم کشور برای خرید کالای داخلی نیز باید تعصب داشته باشند.
وی در گوشه ای از سخنانش با توجه به روز ملی فناوری هسته ، ادامه داد: با تلاش های شبانه روزی و با توکل و اعتماد به خداوند متعال و همت شخصیت های انقلابی بسیجی دلداده به نظام و انقلاب، توانستیم به فناوری هسته ای که فقط در دسترس چند کشور از جهان قرار داشت، دسترسی پیدا کنیم.
 امام جمعه شهرستان سراوان در ادامه اضافه کرد: روایت گری و دلدادگی شهید آوینی به نظام و انقلاب در کلام و نوشته های این شهید بزرگوار مشاهده می شود که همواره در مسیر حسنات و ارزش های انقلاب تلاش کرده است و به شهادت رسید.
حجت الاسلام و المسلمین بامری در پایان با اشاره به روز قطع ارتباط با آمریکا، گفت: ما ملتی هستیم که باانقلاب اسلامی دست چپاول گران و آمریکای جهان خوار و مستکبر که نماد و مظهر شیطان در جهان است، را از کشور قطع کردیم و تا زمانی که بصیرت و پیروی از امام امت در کشور وجود داشته باشد، و با امید به خداوند متعال قطار انقلاب از حرکت متوقف نمی شود و دشمن به اهداف شوم خود نخواهد رسید.


انتهای پیام/ الف.د
جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 10878
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *