800
۰
در جمع اساتید و نخبگان مطرح شد؛

نقش مهم اشتغال در توسعه ارکان های انسان محور/عدم سرمایه گذاری بخش خصوصی در سراوان در سایه تبلیغات نادرست

فرماندار شهرستان سراوان گفت: با توجه به تبلیغات وسیع نادرست انجام گرفته، هیچ گونه سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان انجام نگرفته است.
نقش مهم اشتغال در توسعه ارکان های انسان محور/عدم سرمایه گذاری بخش خصوصی در سراوان در سایه تبلیغات نادرست
به گزارش شستون، جلسه ای با حضور درویش نارویی فرماندار، محمدرضا ریگی رئیس مجتمع آموزش عالی و جمعی از اساتید و نخبگان در فرمانداری شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: ایجاد زمینه اشتغال و معیشت ارکان های توسعه محور انسان در تمامی دنیا می‌تواند نقش آفرین باشد.

وی یادآوری کرد: همه آحاد جامعه با بهره گیری از ایده‌های مناسب باید در مسیری که جامعه به آن نیاز دارد گام بردارند.

فرماندار شهرستان سراوان توضیح داد: نیازمند یک رویکرد اقتصادی خوب و ایده آل در حوزه اقتصادی و کشاورزی در منطقه سراوان با یک برنامه هدف دار جهت فائق آمدن بر مشکلات هستیم.

وی اذعان داشت: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب و با توجه به  تبلیغات وسیع نادرست انجام گرفته، هیچ گونه سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان انجام نگرفته و لازم است در این خصوص چاره ای اندیشیده شود.

نارویی استفاده از ظرفیت های داخلی منطقه سراوان را راه برون رفت از مشکلات اقتصادی عنوان کرد، افزود: اساتید یک ارتباط مستقیم با پیشرفت در حوزه های مختلف و یک عامل ترقی هستند.

وی تصریح کرد: بستر تحریک و خروج دانشگاه از سکون و توقف را ایجاد کنید تا در جایگاه اصلی خود در حوزه نرم افزار و سخت افزار پایدار شود.


انتهای پیام / م.ش
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۷
کد مطلب: 10890
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *