800
۰
در جمع استاتید و دانشجویان مطرح شد؛

انقطاع وحی بر پیامبر اکرم (ص) وجه مشترک بین شیعه و سنی/پیشرفت دانشجویان در راستای قرار گرفتن در مسیر مسائل دینی و معنوی

مسئول نهاد رهبری در امور اهل سنت شهرستان سراوان گفت: انقطاع وحی بر پیامبر اکرم (ص) وجه مشترک بین شیعه و سنی است و دشمنان اسلام بر عدم وجود وحی مانور زیادی دارند.
انقطاع وحی بر پیامبر اکرم (ص) وجه مشترک بین شیعه و سنی/پیشرفت دانشجویان در راستای قرار گرفتن در مسیر مسائل دینی و معنوی
به گزارش شستون، جشن مبعث پیامبر اکرم (ص) با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین نوری مسئول نهاد رهبری در امور اهل سنت، حجت الاسلام و المسلمین شهاب میرزایی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی و جمعی از استاتید و دانشجویان در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین نوری مسئول نهاد رهبری در امور اهل سنت شهرستان سراوان با بیان اینکه روحیه دانشجویان و دانش آموزان بسیجی است و علاقه زیادی به مباحث دینی و عرفانی دارند، گفت: دانشجویان آموخته اند که با تمرکز و دقت به دنبال اهداف خود باشند و راه های پیشرفت وترقی را طی کنند.

وی با اشاره به اینکه دوران نازل شدن تدریجی قرآن کریم، دوران بعثت پیامبر اکرم (ص) می باشد، افزود: دانشجویان اهل علم باید مسائل دینی و مباحث پیرامون مبعث را دنبال کنند و نتیجه درستی از آن بگیرند.

مسئول نهاد رهبری در امور اهل سنت شهرستان سراوان با اشاره به اینکه انقطاع وحی بر پیامبر اکرم (ص) وجه مشترک بین شیعه و سنی است و دشمنان اسلام بر عدم وجود وحی مانور زیادی دارند، تصریح کرد: اعتقاد شیعه و سنی بر این است که قرآن کریم به مدت 23 سال بر قلب پیامبر نازل شده است.

وی ادامه داد: هدف از بعثت پیامبر اکرم (ص) از بین بردن عصر جاهلیت بوده است که مردم را از راه های گناه و معصیت دور کند و دین مبین اسلام را با رهبری فرزانه به سوی خدا پرستی دعوت کند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری با اشاره به اینکه پیامبران الهی در زندگی عاطفی و معنوی بین زن و مرد تبعیضی قائل نشده اند و خرافات بین جامعه را از بین برده اند، اذعان داشت: در عصر جاهلیت انسانی که خداوند اشرف مخلوقات قرار داده است، بدون حضور پیامبران زندگی پر از خفت و خاری داشته است.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) مبعوث به رسالت شده تا سنت اللهی و احکام دینی را در بین مردم رواج دهد، بیان داشت: علم و تجربه انسان باید مسائل فلسفی، عقلانی و معنوی را از کتاب اللهی قرآن دریافت کند تا به کمال و معرفت برسد.

مسئول نهاد رهبری در امور اهل سنت شهرستان سراوان با بیان اینکه ذات انسان و موجودات خلقت دارای هدایت تکوینی و تشریعی است، یادآوری کرد: پیامبر اکرم (ص) دین اسلام را گسترش داد و وقتی دشمنان حس کردند که گسترش دین اسلام، دینی که مردم را به آزادگی، تقوا و دین داری فرا می خواند، از هر لحاظ به زیان آنها خواهد بود، دست به اقدامات ناجوان مردانه علیه پیامبر زدند.
 
انتهای پیام/م.ش
 
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 10906
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *