800
۰
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان:

کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی، فرهنگ، هنر و رسانه در سراوان برگزار شد/ اعتیاد از معضلات اساسی جامعه است

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان گفت: کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی، فرهنگ، هنر و رسانه با حضور هنرمندان در سراوان برگزار شد.
کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی، فرهنگ، هنر و رسانه در سراوان برگزار شد/ اعتیاد از معضلات اساسی جامعه است
به‌گزارش شستون، کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی اعتیاد، فرهنگ، هنر و رسانه شامگاه روز گذشته چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت با حضور جمعی هنرمندان و خبرنگاران شهرستان سراوان در سالن آمفی تئاتر  این ‌شهرستان برگزار شد.
رسول بخش حسین بر رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار کرد: کارگاه آسیب های اجتماعی اعتیاد و اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر با سخنرانی حمید گمشادزهی استاد دانشگاه در سالن آمفی تئاتر این شهرستان برای هنرمندان برگزار شد.
وی هدف از‌برگزاری این کارگاه را آشنایی هنرمندان با آسیب های اجتماعی و نحوه پیشگیری از بلای خانمان سوز یعنی اعتیاد با ارائه برنامه های فرهنگی، هنری در کانون های آسیب پذیر اجتماعی، عنوان کرد.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان‌گفت: هنرمندان وسیله ارزشمندی به نام فرهنگ، هنر و قلم دارد که می توانند جهت پیشگیری از بسیاری از آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد کمک‌های شایانی انجام دهند.
حسین‌بر خاطر نشان کرد: یکی از معضلات جامعه، آسیب های اجتماعی است و در رأس آن نیز فرو رفتن جوانان برومند و با استعداد جامعه در باتلاق اعتیاد است که هنرمندان وظیفه دارند با گام نهادن در این عرصه جوانان زیادی را از این بلا و آفت اجتماعی رهایی بخشند.
وی در پایان یادآور شد: به افرادی که در این کارگاه شرکت کردند، گواهی حضور از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/الف.د
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 10912
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *