800
۰
خطیب نمازجمعه سراوان:

شعبان از ماه های پرفضیلت نزد یگانه معبود عالم است/ تزریق فرهنگ مقاومت در دنیای اسلام توسط سپاه پاسداران

خطیب نماز جمعه شهرستان سراوان گفت: سپاه پاسداران در هرکجا که گام برداشته به خوبی درخشیده و توانسته فرهنگ مقاومت را در دنیای اسلام تزریق کند.
شعبان از ماه های پرفضیلت نزد یگانه معبود عالم است/  تزریق فرهنگ مقاومت در دنیای اسلام توسط سپاه پاسداران
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در جمع نمازگزاران جمعه  شعبان را یکی از ماه های پرفضیلت  در پیشگاه معبود دو عالم دانست و به نمازگزاران  توصیه کرد تا در این ماه بیشتر به راز و نیاز با خداوند متعال بپردازند.
وی در ادامه افزود: ولادت با سعادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع)، ولادت  سید الساجدین حضرت امام سجاد(ع) و همچنین در نیمه این ماه ولادت منجی عالم بشیرت قرار دارد که به ویژیگی های ماه شعبان افزوده و این ماه همراه با جشن، سرور و شادی همراه می باشد.
 امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به  درگیری چند روز گذشته گروهک تروریستی در مرز میرجاوه و به شهادت رسیدن چند تن از نیروهای جان برکف نیروی انتظامی و سپاه پاسداران جهت پاسداری از مرز کشور، ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی، گفت: دشمن بداند تا زمانی که نیروهای انقلابی این مرز و بوم با جان فشانی در مسیر خدا گام بر میدارند، و برای مقابله با دشمن آمادگی کامل دارند، نمی توانند نقشه های شوم خود را پیش برند.
حجت الاسلام و المسلمین بامری در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران آنچنان برجسته است که دشمن را به زمین می زند و دشمنان را ذلیل و نابود می کند.
وی با اشاره به دیدار کارکنان وزارت اطلاعات با مقام عظمای ولایت، گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرموده اند که وزرات اطلاعات از هرگونه جناح و جناح بازی دوری کند و اگر بحث جناج بازی در آن انجام شود گناه است، وزارت اطلاعات یک جناح دارد و آن هم جناح انقلاب است.
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه وزرات اطلاعات مانند یک دیده بان همیشه بیدار در تمامی فراز و فرود های انقلاب به خوبی درخشیده است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به همه اجزای وزارت اطلاعات توصیه فرموده اند که وصیت نامه امام خمینی (ره) را مطالعه کنند و همه اجزای این وزارت باید با مبانی و اصول انقلاب آشنا باشند و انقلابی عمل کنند.
حجت اسلام و المسلمین بامری با توجه به سالروز ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: امام حسین (ع) در دل دنیای اسلام و بشیرت یک شخصیت بسیار تابان است که با مجاهدت و جان فشانی برای پاسداری و احیای دین مبین اسلام گام برداشته است.
وی در ادامه با اشاره به سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز، اظهار کرد: امنیت و عزتی که امروز در کشور حکم فرماست را مدیون جانبازان هستیم که با ایثار و از خودگذشتگی امنیت را برای کشور به ارمغان آورده اند.
امام جمعه شهرستان سراوان با توجه به سالروز تأسیس سپاه در دوم اردیبهشت سال 57، این نهاد رایک نهاد انقلابی دانست که در هشت سال دفاع مقدس و در دیگر فواصل مختلف زمانی توانسته اند به خوبی توطئه های دشمن را خنثی کند و هر کجا که گام برداشته، به خوبی درخشیده و قدرت نمایی کرده و فرهنگ مقاومت را در دنیای اسلام تزریق کرده است.

انتهای پیام/الف.د
 
جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 10914
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *