800
۰
در ادامه مشکلات سوختی در جنوب شرق؛

فروش بنزین دو هزار تومانی در منطقه آزاد !/ سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: افزایش تقاضا عامل اصلی صف های طولانی

رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی چابهار در خصوص حواشی های اخیر در حوزه سوخت ایرانشهر و چابهارگفت: روند توزیع سوخت عادی است.
فروش بنزین دو هزار تومانی در منطقه آزاد !/ سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: افزایش تقاضا عامل اصلی صف های طولانی
ه گزارش خبرنگار عصرهامون، پس از تماس های شهروندان در خصوص کمبود سوخت در جایگاه ها و صف های طولانی در ایرانشهر و چابهار عقیل زاغی لنگرودی رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی چابهار در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، روند توزیع سوخت را عادی خواند و گفت: فیلم و تصاویر منتشر شده در برخی از شبکه های مجازی مبنی بر وجود صف های بسیار طولانی در پمپ بنزین شهید بهشتی ایرانشهر غیر واقع است.
 
وی با بیان اینکه شهروندان وقایع را از رسانه ها و مرجع های موثق دنبال کنند، ادامه داد: در حال حاضر توزیع بنزین در حوزه شرکت پخش فرآورده های نفتی حوزه چابهار به صورت عادی می باشد و هیچ مشکلی در زمینه توزیع و پخش فرآورده ها در این منطقه وجود ندارد.
 
زاغی لنگرودی بیان کرد: مردم می توانند مشکلات ایستگاه های پمپ بنزین در جنوب استان را برای بررسی و رفع آن به شرکت پخش فرآورده های نفتی حوزه چابهار اطلاع رسانی کنند تا در صورت وجود مشکل، در سریع ترین زمان ممکن شاهد رفع آن باشیم.
 
گفته های رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی چابهار در حالیست که روز گذشته فاطمه کاهی  سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایجاد صف‌های طولانی در پمپ‌بنزین‌های سیستان و بلوچستان به ویژه در شهرستان ایرانشهر، را افزایش تقاضا عنوان کرد و گفت: در کلیه جایگاه‌های استان سوخت به میزان کافی موجود است.
 
وی از مصرف یک‌میلیون و 364 هزار لیتر بنزین در روز گذشته خبر داد و گفت:  مصرف بنزین نسبت به یکم اردیبهشت سال گذشته 32 درصد و مصرف نفت‌گاز با 1 میلیون و  102 هزار لیتر 57 درصد افزایش داشته است.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: روز گذشته در چابهار، ایرانشهر و نیکشهرشاهد ازدحام بیشتری در جایگاه‌های عرضه سوخت بوده‌ایم.
 
کاهی افزود: این صف‌ها به دلیل نوسانات نرخ دلار و نگرانی مردم بابت ارز بوده و ارتباطی به کمبود سوخت ندارد.
روز گذشته برخی کاربران در شبکه های اجتماعی از افزایش قیمت بنزین در جایگاه های سوخت ابراز گلایه کرده و عنوان کرده بودند که: در ایرانشهر و چابهار چند روزی است که بنزین کمیاب شده و پمپ ها یا بنزین ندارند و یا صف های طولانی در پمپ های بنزین تشکیل می شود.
 
در ادامه این متن آمده بود که: موضوع از اینجا حالب می شود که کنار پمپ بنزین ها دست فروش ها بنزین دارند و لیتری دو هزار تومان می فروشند و بنزین شان هم هیچ گاه تمام نمی شود!
انتهای پیام/
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 10921
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *