800
۰
خطیب نماز جمعه شهرستان سراوان:

مسئولین در مقابل خواسته های استکبار مقاومت کنند/پیروزی در جنگ اقتصادی در راستای حمایت از کالای ایرانی

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: استکبار قصد دارد که اهداف شوم خود را بر ایران تحمیل کند و مسئولین ایران باید در مقابل خواسته های استکبار مقاومت کنند.
مسئولین در مقابل خواسته های استکبار مقاومت کنند/پیروزی در جنگ اقتصادی در راستای حمایت از کالای ایرانی
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته (چهاردهم اردیبهشت ماه) به امامت حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان سراوان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: اصلی ترین طراحی کنونی دشمن جنگ اقتصادی علیه ایران است.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران در جنگ های مختلف نتوانسته اند به نتیجه دلخواه خود برسند، تصریح کرد: چاره ما در جنگ اقتصادی این است که از کالا و تولیدات داخلی حمایت کنیم تا دشمن نتواند بر ما سلطه پیدا کند.

امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه دشمنان، ایران را طوری معرفی می کنند که این ذهنیت در مردم به وجود بیاید که این نظام نا کارآمد است، افزود: مردم باید بر اساس فرمایشات و پیروی از مقام معظم رهبری در جلوگیری از مشکلات اقتصادی گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در تکاپو است تا در جنگ اقتصادی که علیه ایران طراحی کرده به پیروزی برسد، بیان داشت: ادارات و مسئولین به سمت تولیدات داخلی حرکت کنند، که تعصب به تولید داخلی حمایت از کالای ایرانی است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه آمریکا و اروپا وارد یک بازی جدیدی شده اند، اذعان داشت: کشور آمریکا به دنبال جنجال و اروپا قصد دارد با سیاست خود خواسته های آمریکا را بر ایران تحمیل کند و با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب این افراد قابل اعتماد نیستند.

وی ادامه داد: کشور ایران قدرت برتر منطقه است و اگر دشمن از برجام بیرون رود ما این توان را خواهیم داشت که به خود تکیه کرده و اقتصاد خود را اداره کنیم.

امام جمعه شهرستان سراوان اظهار داشت: مسئولین باید در مقابل خواسته های دشمن و استکبار مقاومت کنند و به ظرفیت های داخلی اعتماد کرده تا خون خواران عالم همیشه ذلیل بمانند.
 
انتهای پیام/م.ش
 
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 10931
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *