800
۰
در مراسم بزرگداشت هفته معلم بخش بم پشت مطرح شد؛

ایران مهد عالمان و دانشمندانی است که آوازه آنان در جهان علم و دانش طنین انداز شده

بخشدار بم پشت در مراسم بزرگداشت هفته معلم گفت: جامعه‌ما به خود می بالد که مهد عالمان و داشمندانی است که آوازه آنان در جهان علم و دانش طنین انداز شده‌ است.
ایران مهد عالمان و دانشمندانی است که آوازه آنان در جهان علم و دانش طنین انداز شده
به گزارش شستون؛ مراسم بزرگداشت هفته معلم بخش بم پشت با حضور  بخشدار بم پشت ، مدیر آموزش و پرورش ، شهردار سیرکان ، نیروهای نظامی و انتظامی ، معتمدین و اعضای شوراهای شهر و روستا ، دهیاران و حضور گسترده فرهنگیان و دانش آموزان در  سالن ورزشی آموزش و پرورش بم پشت برگزار شد.
کریم بخش درازهی مدیر آموزش و پرورش منطقه بم پشت ضمن تبریک هفته معلم در سخنانی از تلاش های بی بدیل فرهنگیان در  مناطق دورافتاده بم پشت قدرانی کرپ
وی در ادامه افزود: فرهنگیان با سخت ترین شرایط و کمترین امکانات ارائه خدمت می کنند که تلاش این افراد ستودنی است.
کریم زایی بخشدار بم پشت نیز در این‌مراسم ضمن‌ بزرگداشت مقام شامخ معلم و استاد شهید مطهری و تقارن آن با نیمه شعبان، گفت: در توصیف شأن معلم همین کافی ست که پروردگار عالم اولین معلم است.
 
 وی گفت : مراسم بزرگداشت مقام معلم را در حالی جشن می گیریم که امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است.
 
بخشدار بم پشت افزود: لذا لازم است جامعه دانشگاهی ، اساتید فرهیخته و پژوهشگران تلاش کنند بستر مناسبی برای تحقق این امر مهم فراهم شود.
 
کریم زائی در پایان سخنان خود اظهار کرد: گذر از گردنه ی دشوار مسائل و چالش های پیشروی هر جامعه ای جز با محوریت و توجه فرهیختگان و عالمان جامعه امکان پذیر نیست و کشور ما امروز برخود می‌بالد که مهد عالمان و دانشمندانی است که آوازه آنان در جهان علم و دانش طنین انداز شده است.
شایان ذکر است در پایان مراسم از معلمان نمونه با لوح سپاس و هدایای ارزنده تجلیل و قدر دانی شد.

انتهای پیام/ الف.د
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 10932
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *