800
۰
در جمع نماز گزاران مسجد اهل سنت قبا مطرح شد؛

فراموش شدن خلق نیکو در روابط اجتماعی و خانوادگی/افزایش معضلات اجتماعی در راستای از هم گسیختگی کانون گرم خانواده

مسئول نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان گفت: اخلاق درست خانوادگی در خانواده از بین رفته و در این راستا معضلات اجتماعی زیادی بوجود آمده است.
فراموش شدن خلق نیکو در روابط اجتماعی و خانوادگی/افزایش معضلات اجتماعی در راستای از هم گسیختگی کانون گرم خانواده
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام والمسلمین شهاب میرزایی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان در جمع نمازگزاران اهل سنت مسجد جامع قبا هوشک اظهار کرد: ماه رمضان به نام خدا و فرصتی است که خود را پیدا کرده و آن را جهت بهره مندی بیشتر غنیمت شماریم.
 
وی با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: مردم شما به ماه میهمانی خدا دعوت شده ايد.
 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع در ادامه با اشاره به فرمایشات امام باقر علیه السلام اذعان داشت: نگویید ماه رمضان آمد و رفت، ماه رمضان نام خدا بوده و خداوند نه می آید و نه می رود و از رمضان به کرامت یاد کنید.
 
وی با اشاره به روایات کتاب صحیح بخاری خاطر نشان کرد: هیچ کس به اندازه امام حسن مجتبی (ع) از نظر زیبایی و جمال شبیه پیامبر اکرم (ص) نیست.
 
حجت الاسلام و المسلمین میرزایی با اشاره به اینکه گاهی خلق نیکو در برخورد اجتماعی و خانوادگی و مسائل مختلف فراموش می شود، یادآوری کرد: در جامعه، ما نیاز به تربیت درست فرزندان داریم.
 
وی با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) توضیح داد: نشست و برخاست خوب با همسر از اعتکاف در مسجد من بالاتر است.
 
مسئول نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان در پایان با بیان اینکه اخلاق درست خانوادگی در خانواده از بین رفته و در این راستا معضلات اجتماعی زیادی بوجود آمده است، گفت: خیلی از مشکلات به واسطه علاقه و عشق به همسر و فرزند درست می شود.
 
 
 
انتهای پیام / م.ش 
 
 
يکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 11093
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *