800
۰
در راستای تنظیم بازار ماه رمضان؛

۲۶تن برنج و ۱۱ و نیم تن گوشت سفید در ماه رمضان وارد بازار سراوان شده است

مدری جهاد کشاورزی شهرستان سرتوان گفت: جهت تنظیم بازار ماه مبارک رمضان ۲۶ تن برنج، ۱۱ و نیم تن گوشت سفید، ۵۰۰ کیلو گوشت قرمز و هفت تن شکر وارد بازار این شهرستان شده است.
۲۶تن برنج و ۱۱ و نیم تن گوشت سفید در ماه رمضان وارد بازار سراوان شده است
به گزارش شستون؛ سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال " حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری شده است و به همه آحاد ملت و مسئولین نیز توصیه فرموده اند در جنگ اقتصادی که دشمن در عرصه کنونی راه اندازی کرده است، با خرید و حمایت از کالای داخلی، دسیسه های دشمن را خنثی کنند.
علی ای حال در شهرستان مرزی سراوان جهت تنظیم بازار و تأمین مایحتاج مردم از کالاهای وارداتی و خارجی استفاده شده است.
شیرزاد کمالی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان و تأمین ما یحتاج مردم از ابتدای ماه ضیافت الهی اقلام اساسی را وارد بازار کرده اند.
وی افزود: اسن ایلام توسط مباشرین در فروشگاه زنجیره ای رفاه، اتحادیه تعاون روستایی و مباشر محلی محمد ریگی جذب و در حال حاضر در حال توزیع در این شهرستان است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سراوان گفت: جهت تنظیم بازار ماه مبارک رمضان ۲۶ تن برنج، ۱۱ و نیم تن گوشت سفید، ۵۰۰ کیلو گوشت قرمز وارداتی و هفت تن شکر وارد بازار شده است.
کمالی در ادامه خاطر نشان کرد: هر کیلو برنج هومالی با قسمت سه هزار و ۹۰۰ هزار کیلو برنج پی آر ۱۱ با قسمت دو هزار و ۶۰۰ و هر کیلو برنج ۱۱۲۱ هندی با قسمت‌ پنج هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می رسد.
 
وی افزود: هر کیلو مرغ منجمد داخلی با قیمت ۶ هزار و ۲۰۰ هزار تومان، هر کیلو شکر با قسمت سه هزار و ۲۰۰ تومان به فروش رسیده و خواهد رسید.
مدیر جهاد کشاورزی در پایان اظهار کرد: علاوه بر موارد مذکز چنانچه بازار نیاز به اقلام‌ اساسی داشته باشد، این اداره آمادگی تأمین مایحتاج اساسی را دارد و در کمترین زمان ممکن اقدام های لازم را انجام خواهد داد.
 سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال " حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری شده است و به همه آحاد ملت و مسئولین نیز توصیه فرموده اند در جنگ اقتصادی که دشمن در عرصه کنونی راه اندازی کرده است، با خرید و حمایت از کالای داخلی، دسیسه های دشمن را خنثی کنند.
علی ای حال در شهرستان مرزی سراوان جهت تنظیم بازار و تأمین مایحتاج مردم از کالاهای وارداتی و خارجی استفاده شده است.


انتهای پیام/ الف.د
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 11169
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *