800
۰
خطیب نماز جمعه شهرستان سراوان:

احیای عزتمندی کشور با فرمان عزت آفرین ولی امر مسلمین/ مقابل قداست قدس نمی‌توان بی تفاوت بود

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: قدس سرزمین انبیا است و نمی توان مقابل قداست قدس، مظلومیت مسلمان و جنایات اسرائیل غاصب بی تفاوت بود.
احیای عزتمندی کشور با فرمان عزت آفرین ولی امر مسلمین/ مقابل قداست قدس نمی‌توان بی تفاوت بود
به گزارش شستون حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در  جمع نمازگزاران جمعه اسن شهرستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره)، گفت: دشمن در صدد است با فشار اقتصادی و در تنگنا قرار دادن معیشت مردم ایران اسلامی، آنها را نسبت به انقلاب اسلامی دلسرد کند.
وی با بیان بدعهدی های آمریکایی ها در برجام و خروج آنان از برجام، افزود: راهبرد و محور اصلی آمریکا فشار اقتصادی است که ملت مسلمان ایران اسلامی را از به ثمر رساندن انقلاب پشیمان کنند.
امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: امید می رود مردم و مسیولین دست اندر کار با برنامه ریزی های مناسب مانع از محقق شدن اهداف دشمن شوند.
حجت الاسلام و المسلمین بامری در ادامه اضافه کرد: محور دوم دشمن فشار روانی است که معاندین در داخل و خارج مباحث و مسائلی را مطرح می کنند و دشمن با برنامه ریزی و همراهی در تلاش است که نقاط قوت انقلاب را به نقاط ضعف تبدیل کنند.
وی با بیان اینکه در این‌ زمان هر کس علم فناوری هسته ای را داشته باشد، برتر است، خاطر نشان کرد: هرکس به این علم و فناوری دست پیدا کند، موفق است چرا که در زمینه های پزشکی و غیر پزشکی کاربردهای متفاوتی دارد.
امام جمعه شهرستان سراوان گفت: موشک های نقطه زن ایرانی می تواند هر نقطه ای را نابود کند و از این رو دشمن جرعت ندارد کوچکترین حرکت و یا تیری را به سمت کشور پرتاب کند.
حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره مردم کشور باید با دشمن شناسی ترفند ها و حرکات دشمن را بشناسند تا ناخواسته در پازل دشمت حرکت نکنند، افزود: فرمان عزت بخش ولی امر مسلمین در خصوص غنی سازی اورانیوم اعتماد به نفس، عزت ملی، استقلال و عظمت را بار دیگر میان ملت احیا کرد و این فرمان عزت آفرین به غربی ها و اروپایی ها فهماند که ایران مستقل و قدرتمند معصل بازی اروپایی ها در برجام نمی ماند.
وی با اشاره به راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس و حضور اقشار مختلف مردم مرزدار شهرستان سراوان، گفت: روز قدس یکس از یادگار های امام راحل (ره) علیه جنایتکاران عالم است.
امام جمعه شهرستان سراوان با توجه به اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس، یکی از عبادت های پر فضیلت است، اضافه کرد: مردم امروز با شعارهای کوبنده که قلب دشمن را به لرزه می اندازد، در میان دین حاضر شدند و اعلام برائت و انزجار از استکبار جهانی و اسرائیل غاصب کردند.
حجت الاسلام و المسلمین بامری گفت: قدس جایگاه انبیا است و نمی توان از آن به راحتی گذشت و گذاشت که استکبار و سراون کفر به راحتی در آن جولان دهند.
وی ادامه داد: در این سرزمین پاک، انسان هایی که به خاک و خون کشیده شده اند، انسان هایی به بند کشیده شدند و زمین و اموال و خانه های آنها غصب شده که به عنوان مسلمان و حکومت اسلامی نمی توانیم نسبت به این حرکات بی تحرک باشیم.
امام جمعه شهرستان سراوان خاطرنشان کرد: در این سرزمین، گروه غاصب بی دین که نه یهود، نه مسیحی و نه مسلمان هستند توسط استکبار جهانی برای نا امن کردن و نابودی دنیای اسلام مستقر شده اند که نمی توان مقابل قداست قدس و مظلومیت مسلمانان فلسظین و فساد رژیم غاصب بی تفاوت بود.
جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب: 11176
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *