800
۰
گزارشی از کمبود امکانات ورزشی در جنوب شرق؛

شهرستان مرزی سراوان فاقد سالن ورزشی استاندارد/ سالن مسابقه با ظرفیت ۲ هزار نفری نیاز اصلی ورزش‌ زادگاه خورشید ایران

شهرستان مرزی سراوان با داشتن بالاترین جمعیت جوان در استان سیستان و بلوچستان از داشتن سالن ورزشی جهت برگزاری مسابقات استانی و شهرستانی محروم است.
شهرستان مرزی سراوان فاقد سالن ورزشی استاندارد/ سالن مسابقه با ظرفیت ۲ هزار نفری نیاز اصلی ورزش‌ زادگاه خورشید ایران
به گزارش شستون؛ فوتبال و فوتسال از رشته های پر طرفدار در هر منطقه ای به شمار می رود و کمتر کسی پیدا می شود که علاقه مند به این رشته ها نباشد.
همچنین با توجه  اینکه در شهرستان سراوان سالن استاندار جهت‌ برگزاری مسابقات وجود ندارد، این موضوع به معضل اساسی برای ورزشکاران تبدیل شده است و تمامی مسابقات در سالن های تمرین برگزار می شود.
برگزاری مسابقات در سالن های ورزشی منجر شده تا بسیاری از علاقمندان به تماشا این مسابقات، نتوانند در‌محل برگزاری مسابقه حضور داشته باشند.
یکی از ورزشکاران سراوانی در گفت و گو با شستون اظهار کرد:  این شهرستان فاقد سالن استاندارد برای برگزاری مسابقات فوتسال است.
وی افزود: قوتسال  از رشته های پر طرفدار در این شهرستان محسوب می‌شود و به مناسبت های مختلف تقویمی مسابقات فوتسال در این شهر برگزار می شود.
این شهروند سراوانی ادامه داد: در این شهرستان تفرجگاه های  مناسبی نیست و با توجه به اینکه این شهر یکی از شهرهای جوان استان وکشور به  شمار می رود نیاز است مسیولین مربوطه  در حوزه‌ ورزش سرمایه گذاری مناسبی انجام دهند تا جوانان به بیراهه سوق داده نشوند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: از مربوطه انتظار می رود جهت برگزاری مسابقات فوتسال  سالن استاندار حداقل با ظرفیت دو هزار نفری احداث کنند تا اکثر هواداران این رشته بتوانند به تماشای مسابقات بپردازند.
در این شهرستان مسابقات فوتسال به بهانه های مختلف مانند دهه فجر و ماه مبارک رمضان برگزار می شود از آنجایی که از این‌ مسابقات استقبال بی نظیری صورت می‌گیرد انتظار می رود متولیان امر در خصوص احداث سالن استاندارد و با ظرفیت بالا تدابیر لازم را اندیشیده کنند.
 
انتهای پیام/ الف.د
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 11192
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *