800
۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

علاقمند به حضور جوانان و زنان در پست های مدیریتی استان هستم/ اعتقادم استفاده از نیروهای بومی است

استاندار سیستان و بلوچستان از تلاش خود برای استفاده از جوانان و زنان در پست های مدیریتی استان خبر داد و گفت: اعتقادم، استفاده از نیروهای بومی متخصص و کارآمد است.
علاقمند به حضور جوانان و زنان در پست های مدیریتی استان هستم/ اعتقادم استفاده از نیروهای بومی است
به گزارش شستون، به نقل از  عصرهامون، دنبال محبی در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه از زمان روی کار آمدن به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: رسانه‌ها رسالت خطیری بر عهده دارند و باید از زبان نقد سازنده استفاده کنند و در کنار مشکلات، ظرفیت‌ها و نقاط قوت استان هم مطرح شود.
وی افزود: نقد مانند هرس کردن درخت است، اگر شاخه و برگ درختان را اصلاح نکنید، درخت دچار مشکل می شود، نقد خوب آن است که ایرادات به درستی بیان شود و اگر مورد مثبتی هم بود باید ارائه شود.
محبی جایگاه خبرنگاران و اصحاب رسانه را ارزشمند دانست و گفت: باکمال میل از انتقادات و پیشنهادات اصحاب رسانه استقبال می کنیم.
وی ادامه داد: در کنار نقد سازنده باید خدماتی که از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت در سیستان و بلوچستان انجام شده است را بیان کرد.
وی با بیان اینکه مشکل کل کشور و به ویژه سیستان و بلوچستان با مشکل آب مواجه است، گفت: همچنان ذخیره آبی در استان داریم اما باید مردم صرفه‌جویی کنند و با مدیریت مشکلات را برطرف کنیم.
محبی در پاسخ به سئوال عصرهامون در خصوص انتصاب فرمانداران و مدیران حوزه استانداری نیز بیان داشت: تصمیم گرفته ام از بین افراد استان و علی الخصوص جوانان و زنان استفاده کنم.
وی افزود: اعتقادم این است که باید از نیروهای درون استانی و بومی استفاده کنم البته با توجه به تبصره های ابلاغی دولت باید از نیروهای وزارت کشوری استفاده کنیم.
 
گزارش تصویری این نشست را اینجا مشاهده کنید.
انتهای پیام//
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 11194
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *