800
۰

سرویس بهداشتی؛ معضل کسبه و بازاریان سراوان/نبود سرویس بهداشتی خاطره تلخی را در ذهن گردشگران حکاکی می کند

نبود سرویس بهداشتی عمومی یکی از معضلاتی که کسبه و بازاریان در شهرستان سراوان با آن دسته پنجه نرم می کنند.
سرویس بهداشتی؛ معضل کسبه و بازاریان سراوان/نبود سرویس بهداشتی خاطره تلخی را در ذهن گردشگران حکاکی می کند
به گزارش شستون، سرویس های بهداشتی عمومی یکی از نیاز های اولیه و ضروری شهروندان است که در زمره امکانات رفاهی و‌ خدمات شهری قرار دارد. بعضی از افراد جامعه مانند رانندگان، مأمورین راهنمایی و رانندگی، رفتگران،بازاریان، بیماران، سالمندان، کودکان و مادران باردار که در طول شبانه روز ساعاتی را بیرون از منزل سپری می کنند، نبود سرویس بهداشتی عمومی در سطح شهر معضلاتی را برای آنها به وجود آورده است.

از آنجایی که شهرستان سراوان دارای مرز مشترک با کشور پاکستان است و از آثار تاریخی و مناطق گردشگری بکری برخوردار است، سالانه گردشگرانی را از مناطق مختلف به خود جذب می کند.

دیده می شود پارک های موجود در سطح شهر هم فاقد سرویس بهداشتی عمومی هستند و یا اگر اندکی از پارک های موجود سرویس بهداشتی دارند از امکانات لازم برخوردار نیستند و کودکانی که لحظات خوشی را در آنجا سپری می کنند به ناچار برای رفع نیاز خود مجبور می شوند تا زمانی که به خانه برگردن را تحمل کنند و خوشحالی آنها توأم با اندوه شود.

یکی از شهروندان در این خصوص در گفت و گو با شستون تصریح کرد: نبود سرویس بهداشتی عمومی مشکلاتی را برای گردشگرانی که به این شهرستان ورود می کنند به وجود آورده است که خاطری تلخی را در ذهن آنها حکاکی می کند.

وی ادامه داد: وجود مناطق تاریخی و مناظر بکر و دلنواز طبیعی در شهرستان سراوان از مسئولین مربوطه انتظار می رود با ایجاد زیر ساخت ها و مبلمان شهری این معضل که ارتباط مستقیمی با سلامت افراد دارد حل کنند.

یکی از بازاریان سراوان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه سرویس بهداشتی عمومی یکی از نیازهای مهم شهروندان سراوان است، گفت: ما برای رفع این واجب به خانه مراجعه می کنیم.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه حدود پانزده سال است که در سراوان زندگی می کند، افزود: انتظار ما از شهرداری سراوان این است که در مناطق پر تردد سرویس بهداشتی عمومی احداث کند.
 
در تماسی که پایگاه خبری شستون جهت پیگیری این موضوع با معاون شهرداری داشت، وی پاسخگو نبود.
 
 
 
انتهای پیام/1675
 
 
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 11211
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *