امام جمعه شهرستان سراوان:

روز عید؛ روز وحدت و یکپارچگی است/ هدف دار بودن دشمن از ایجاد تفرقه میان مسلمانان

شستون , 25 خرداد 1397 ساعت 9:01

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: دشمن از ایجاد تفرقه میان مسلمانان هدف دارد لذا می طلبد خواهران و برادران مومن با دشمن شناسی به موقع نقشه آنان را نقش بر آب کنند.


به گزارش شستون؛ نماز عید سعید فطر با حضور مردم مومن و متدین شهرستان سراوان ساعت 7 و 30 دقیقه صبح امروز جمعه در مصلی المهدی (عج) به امامت حجت الاسلام و المسلمین بامری اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در جمع نمازگزاران  این شهرستان، روز عید را روز وحدت و یکپارچگی مسلمین بیان کرد و گفت: در قرآن کریم به وحدت، همدلی و یکپارچگی مسلمانان تأکید شده و تمامی برنامه های اسلام در راستای وحدت و همدلی است.
وی افزود: دشمنان از صدر اسلام تا کنون به دنبال تفرقه میان مسلمانان هستند و برای جدایی برنامه های مختلفی را طراحی کرده اند که برای زنان و مردان مومن لازم است در این عصر غبار آلود ظلمانی که دشمن به نبال تفرقه است، با دشمن شناسی به موقع نقشه های آنان را نقش بر آب کنند.
امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه وحدت یکی از نشانه های ایمان است، ادامه داد: دشمن از ایجاد تفرقه میان مسلمانان هدف دارد که خواهران و برادران مسلمان موظف و مکلف به ایجاد وحدت و دشمن شناسی به موقع هستند.
حجت الاسلام والمسلمین بامری به علمای و افراد صاحب تریبون توصیه کرد از مطرح کردن مسائلی که موجب  بهره گیری دشمن می شود پرهیز کنند.
وی خاطر با اشاره به اینکه پیام عید، استکبار ستیزی است، خاطر نشان کرد: امروز دشمن درون را با یک ماه روزه داری به امید خداوند متعال نابود کرده ایم و باید دشمن بیرون که همان آمریکای جهان خوار، اسرائیل غاصب و آل سعود ملعون است را بشناسیم و از آنان دوری کنیم.
امام جمعه شهرستان سراوان در پایان به مردم توصیه کرد تا نسبت به محرومین و مستضعفین جامعه توجه داشته باشند.
 
 
انتهای پیام/الف.د
 
 


کد مطلب: 11234

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/11234/روز-عید-وحدت-یکپارچگی-هدف-دار-بودن-دشمن-ایجاد-تفرقه-میان-مسلمانان

شستون
  https://shastoon.ir