در پی ربایش دختران در ایرانشهر؛

از واکنش کاربران توییتری تا دستگیری عامل اصلی پرونده/ دادستان عمومی و انقلاب:دستگاه قضایی با مخلان امنیت به جد برخورد می‌ کند

27 خرداد 1397 ساعت 14:56

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر با بیان اینکه عامل اصلی پرونده ربایش دختران در این شهرستان دستگیر شده است، گفت: دستگاه قضایی با مخلان امنیت به جد برخورد می‌ کند.


به گزارش شستون، به نقل از  عصرهامون، خبر ربایش دختران در ایرانشهر با واکنش های زیادی از سوی مردم، مسئولان و همچنین کاربران فضای مجازی روبرو شد.
واکنشی که در پی آن همه خواهان برخورد بدون اغماض و جدی با عوامل این اقدام ناپسند را دارند.
جمعی از فعالین فضای مجازی در توییتر در این خصوص واکنش نشان داده و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

 

 
در همین راستا صبح امروز جمعی از مردم ایرانشهر هم در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کرده و خواهان اشد مجازات برای ربایندگان دختران شدند.
 
با تلاش نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، قضایی و انتظامی سر نخ هایی به دست آمده است
نبی بخش داودی معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر با حضور در جمع معترضان اظهار کرد: با تلاش دستگاه قضایی، نیروهای امنیتی و انتظامی و اطلاعاتی سر نخ هایی به دست آمده و عوامل مورد نظر تحت تعقیب هستند.
 
با عوامل این ناامنی بر اساس قانون برخورد خواهد شد
وی با بیان اینکه یک نفر در این رابطه دستگیر شده است، گفت: مطمئن باشید با عوامل این ناامنی بر اساس قانون برخورد خواهد شد.
 
 

عامل اصلی این پرونده دستگیر شده است
در همین راستا محمد خانی دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر  از دستگیری عامل ربایش دختران در شهرستان ایرانشهر خبر داد و در خصوص جزئیات آن اظهار کرد: به دنبال ربایش دختری توسط افراد ناشناس در شهرستان ایرانشهر شناسایی و دستگیری عوامل این پرونده در دستور کار شورای تامین، دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی قرار گرفت که خوشبختانه تاکنون عامل اصلی این پرونده دستگیر شده است.
وی افزود: در حال حاضر تحقیقات در رابطه با علل ربایش و دستگیری همدستان فرد دستگیر شده ادامه دارد و بدون شک به زودی به نتیجه می رسد.
 
دستگاه قضایی با مخلان امنیت به جد برخورد می‌ کند
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر با تاکید بر این مطلب که دستگاه قضایی با مخلان امنیت به جد برخورد می‌ کند، گفت: در مورد چنین مواردی برخورد جدی و بدون اغماض است.
 
پزشکی قانونی موضوع تعرض به دختران ایرانشهری را هنوز تایید نکرده است
دادستان ایرانشهر همچنین در جمع اصحاب رسانه گفت: سه مورد شکایت در مورد ربایش و تعرض به دختران به دادگستری ارسال شده که هنوز پزشکی قانونی در این زمینه اظهار نظر نکرده است.
محمد خانی بیان کرد: به محض اعلام نظریه پزشکی قانونی از مراجع قضایی نتیجه اعلام خواهد شد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 11249

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/11249/واکنش-کاربران-توییتری-دستگیری-عامل-اصلی-پرونده-دادستان-عمومی-انقلاب-دستگاه-قضایی-مخلان-امنیت-جد-برخورد-می-کند

شستون
  https://shastoon.ir