800
۰

ثلاث به دار آویخته شد

حکم قصاص محمدرضا ثلاث باباجانی که ماموران ناجا را به شهادت رساند، سحرگاه دوشنبه اجرا شد.
ثلاث به دار آویخته شد
به گزارش شستون؛ ثلاث باباجانی در تاریخ ۳۰ بهمن و در پی تجمع غیرقانونی آشوب‌گران در گلستان هفتم از خیابان پاسداران، با راندن اتوبوس به سمت مامورین ناجا، آنان را هدف تهاجم عمدی خود قرار داده که منتهی به شهادت سه نفر از ماموران به اسامی گروهبان یکم رضا امامی، گروهبان یکم محمدعلی بایرامی و سرباز وظیفه رضا مرادی شده بود.
نامبرده در جریان تحقیقات، ضمن اقرار به عمدی بودن اقدام خود از جمله راندن و هدایت اتوبوس به سمت ماموران ناجا، علت را عصبانیت و خشم اعلام کرده است.
با انجام تحقیقات در دادسرای ویژه جنایی تهران و صدور کیفرخواست، پرونده به شعبه‌ نهم دادگاه کیفری یک تهران ارجاع و متهم به همراه وکیل تعیینی خود در جلسه دادگاه حضور یافت.
دادگاه طی دادنامه‌ مورخ ۲۸ اسفند ۹۶ متهم را از بابت سه فقره قتل عمدی به سه بار قصاص نفس محکوم نمود و فرجام‌خواهی محکوم‌علیه طی دادنامه‌ مورخ ۳ اردیبهشت امسال صادره از شعبه‌ 39 دیوان عالی کشور مردود شناخته شد.
متعاقباً با وصول پرونده به دادسرا و با عنایت به تقاضای اولیای دم هر سه شهید، مراحل استیذان از رییس قوه قضاییه برای اجرای قصاص نفس طی شد و حکم قصاص سحرگاه روز دوشنبه مورخ ۲۸ خرداد اجرا گردید.

منبع: دانا
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 11256
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *