800
۰

مددی: چرا باید موافق مذاکره با آمریکایی‌ها باشم؟/ برجام مصداق بارز نتیجه مذاکره با آمریکایی‌هاست

نماینده سابق میانه که پیش‌تر از رأی به برجام ابراز پشیمانی کرده بود، این‌بار نیز به درخواست عده‌ای جهت مذاکره با آمریکایی‌ها واکنش نشان داد.
مددی: چرا باید موافق مذاکره با آمریکایی‌ها باشم؟/ برجام مصداق بارز نتیجه مذاکره با آمریکایی‌هاست
به گزارش شستون؛ محمدعلی مددی در گفت‌وگو با آناج در پاسخ به این سوال که نظرش درباره نامه ارسالی عده‌ای از اصلاح‌طلبان به رهبر انقلاب و تاکید بر لزوم مذاکره مستقیم با آمریکا، با عصبانیت ابراز داشت: چرا باید موافق مذاکره با آمریکا باشم؟ مگر آن‌ها در قضیه برجام صداقت نشان دادند و بر تعهدات‌شان پایبند بودند؟!
وی تاکید کرد: برجام مصداق بارز نتیجه مذاکره با آمریکایی‌هاست و آنان به‌ هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و در طول تاریخ به هیچ قرارداد بین‌المللی شان عمل نکرده‌اند.
نماینده مردم میانه در دوره نهم مجلس شورای اسلامی که خود را از مخالفان سرسخت حزب کارگزاران می‌نامید و در عین حال از دولت یازدهم حمایت می‌کرد، در پاسخ به این سوال که شما با وجود اذعان به ماهیت آمریکایی‌ها چرا در مجلس به برجام رأی مثبت دادید، متذکر شد: حرف‌های زیادی در این خصوص برای گفتن دارم و به‌ زودی این مباحث را در گفت‌وگو با آناج علنی خواهم کرد.
گفتنی است؛ مددی سیزدهم خرداد ماه سال 95 در گفت‌وگو با آناج با بیان اینکه نگاهی که به برجام داشت عملی نشد و به بدعهدی دولت اوباما اشاره و از رأی مثبت به برجام ابراز پشیمانی کرده بود.

منبع: دانا
 
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 11279
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *