800
۰

پزشکیان هوایِ ریاست‌جمهوری در سر ندارد/ اصلاح‌طلبان در جست‌وجوی جایگزین حسن روحانی!

مسعود پزشکیان قصد حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری را ندارد و علت بی‌رغبتی خود را فقدان برنامه و تیم منجسم عنوان می‌کند.
پزشکیان هوایِ ریاست‌جمهوری در سر ندارد/ اصلاح‌طلبان در جست‌وجوی جایگزین حسن روحانی!
به گزارش شستون، با وجودِ آنکه از عمر دولت دوازدهم سه سالی باقی مانده است اما از هم‌اکنون اخباری مبنی بر گزینه‌های مستعد برای ریاست‌جمهوری شنیده می‌شود که یکی از آن‌ها اهلِ آذربایجان‌شرقی است.

مسعود پزشکیان طی دو سال اخیر توانسته است جایگاه خود را در جناح اصلاحات بهبود دهد و اکنون جزو کاندیداهای احتمالی این طیف سیاسی در انتخابات دوره سیزدهم قلمداد می‌شود که می‌تواند جایگزینِ روحانی گردد و این‌بار اصلاح‌طلبان بر روی او سرمایه‌گذاری نمایند.

البته اصلاح‌طلبان گزینه‌هایی همچون محمدرضا عارف، علی مطهری، محسن هاشمی و اسحاق جهانگیری را نیز در کنار پزشکیان می‌بینند و از هم‌اکنون گفت‌وگوهای گاه و بیگاهشان را برای انتخاب فردی که بتواند در دوره سیزدهم قدرت را در دستِ این جناح نگه دارد، شروع کرده‌اند.

نام مسعود پزشکیان پیش‌تر نیز به‌ عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری مطرح بود اما او ترجیح داد در این ماراتن سیاسی بخت آزمایی نکند و این‌بار نیز در آخرین موضع‌گیری‌اش در این رابطه عدم تمایل خود به شرکت در انتخابات را نشان داده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفته است: «من به فکر این مسائل نیستم و این‌ها فقط اظهار نظر شخصی یک سری افراد است و البته درخواست‌های زیادی در این خصوص وجود دارد اما مملکت را باید با برنامه، تیمی و هماهنگ اداره کرد.»
آنطور که از اظهارات او بر می‌آید پزشکیان برای اداره مملکت برنامه و تیم ندارد و با این حال نباید منتظر اعلام کاندیداتوری او در انتخابات دوره سیزدهم باشیم، هرچند که تا آن مدت ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد.

منبع: دانا
دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 11298
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *