تبلیغ به سبک روحانی/ بی اعتنایی رئیس جمهور به شعار سال

6 تير 1397 ساعت 13:38

بعد از سفر رئیس جمهور به توچال و پوشیدن لباس هایی با برند خارجی، کاربران زیادی در فضای مجازی نسبت به پوشیدن لباس های خارجی واکنش نشان دادند.


به گزارش شستون؛ سالهاست که در شعارهای سال که از سوی مقام معظم نامگذاری می شود، موضوع اقتصاد و حمایت از تولیدات داخلی مورد توجه جدی قرار گرفته و رهبری در این راستا بارها تاکید کرده اند که راه حل برون رفت از مشکلات تکیه بر توانمندی و ظرفیت ها بوده و نباید نگاه به خارج از کشور داشته باشیم.
 
در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این کشور با اقتدار و عزت همه فراز و نشیب ها را پشت سر گذاشته و دشمنان را برای رسیدن به اهداف شوم ناکام گذاشته اما این روزها جنگ، جنگ اقتصادی است و دشمنان از این فرصت برای تحریم های بیشتر و ضربه زدن استفاده می کنند.
 
ایران اسلامی با داشتن جوانانی توانمند و موفق تا کنون مسیر پیشرفت را طی کرده و همچنان این راه را ادامه می دهد و مشکلات اقتصادی نیز همانند سایر مشکلات با تکیه بر توانمندیها، ظرفیت ها و حمایت از تولیدات داخلی و رونق دوباره واحدهای تولیدی برطرف می شود.
 
حمایت از کالاهای ایرانی
 
واردات بی رویه اجناس و کالاهای مختلف متاسفانه بسیاری از واحدهای تولیدی را زمین گیر کرده و کارگران زیادی بیکار شده اند در حالی که با حمایت از واحدهای تولیدی، خرید کالاهای ایرانی می توان رونق دوباره را در این واحدها شاهد بود.
 
امسال را رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند تا با استفاده از این کالاها بتوان بسیاری از مشکلات را حل کرد، تحقق شعار سال با سخنرانی و شعار نیست بلکه عزمی خاص می طلبد و این که باور داشته باشیم که با خرید کالاهای داخلی در تحقق شعار گام برداشته ایم.
 
در روزهای اخیر رئیس جمهور کشور به همراه تعدادی از وزیران به تله کابین توچال سفر کردند که بعد از انتشار تعدادی از تصاویر، اولین چیزی که دیده شد لباس های برند روحانی بود که در سال حمایت از کالای ایرانی، لباس هایی با برند خارجی بر تن کرده بود.
 
تفریح دولتی ها در توچال
 
در زمانی که هر روز آمریکا میل به تحریم هایی بیشتری علیه این کشور دارد، ضروری است تا با حمایت و استفاده از کالاهای ایرانی و تلاش برای رونق و چرخیدن چرخ های تولید و اقتصاد، دشمن را ناامید کرد.
 
امروز وظیفه اصلی دولت و دولتمردان حمایت از کالای ایرانی و تولیدات است و برای تحقق شعار سال باید برنامه ریزی هایی انجام دهند تا این همه مشکلات اقتصادی که گریبانگیر مردم شده است برطرف شود.
 
مردم انتظار دارند در این روزهایی که مشکلات اقتصادی، گرانی، تورم و بیکاری بیداد می کند دولتمردان برای رفع این مشکلات اقدامی اساسی و چشمگیر انجام دهند و به جای شعار دادن برای شعار سال عملا از کالای ایرانی خریداری کنند و حمایت خود را نشان دهند.
منبع: دانا
 


کد مطلب: 11311

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/11311/تبلیغ-سبک-روحانی-بی-اعتنایی-رئیس-جمهور-شعار-سال

شستون
  https://shastoon.ir