800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان

وجود رد پای جنایات شیطانی آمریکا در تمام دنیا/با خاطیان اقتصادی برخورد قاطع شود

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: رد پای شیطانی مجموعه آمریکا در عالم دیده می شود و ما چهل سال توانسته ایم همه توطئه های آن را خنثی کنیم.
وجود رد پای جنایات شیطانی آمریکا در تمام دنیا/با خاطیان اقتصادی برخورد قاطع شود
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس و مسئولان قوه قضایی اظهار کرد: اگر دستگاه قضایی در ادای وظایف خود در زمینه مجازات افراد خاطی و حل و فصل مشکلات خوب عمل کند مردم از حکومت راضی خواهند بود.

وی در ادامه مطلب فوق تصریح کرد: در مقابل دشمن و بدخواه باید با قاطعیت برخورد کرد و با مردم با تفاهم، تا اعتماد مردم را بتوان جلب کرد.

امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه ناظرین اقتصادی باید دقت بیشتری در کسب و کار و بازار داشته باشند، اذعان کرد: نباید اجازه دهیم که افراد خاطی با خرید چند هزار سکه اقتصاد و قیمت بازار را بر هم زنند.

وی یادآوری کرد: کسانی که به دنبال سوء استفاده از مشکلات اقتصادی هستند هرگز احساس امنیت نخواهند کرد، چراکه دشمن به دنبال بزرگنمایی و بهره برداری از این مشکلات است.

حجت الاسلام والمسلمین بامری با اشاره به هشتم تیر ماه سالروز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی توضیح داد: در ایران جانبازان زیادی هستند که هنوز از تاثیرات بمب های شیمیایی رنج می برند و دشمن با سپردن این سلاح به مزدوران خود دستی در این سبب ها دارند.

وی تصریح کرد:هرگز نمی توان امنیت عالم را به دزدان سپرد در حالی که با وجود این همه جنایت خود را بانی حقوق بشر می دانند و دستشان به هزاران دسیسه و توطئه آلوده است.

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به حمله ناوگان آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران عنوان کرد: جنایات آمریکا ناشی از خلق و خوی شیطانی آن است و رد پای جنایات مجموعه شیطانی آن در عالم دیده می شود و ما چهل سال توانسته ایم همه توطئه های آن را با توکل بر خدا و ایمان خنثی کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه آمریکا با دین، آیین، انقلاب، آزادی، هویت و اقتدار مسلمانان دشمن است و نمی توان دست دوستی به آنها داد، گفت: اگر ما پافشاری کرده و با صبر در مقابل دشمن ایستادگی کنیم از این مشکلات اقتصادی و منطقه ای نجات خواهیم یافت.
 
انتهای پیام/م.ش
 
 
جمعه ۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب: 11320
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *