امام جمعه موقت سراوان:

پیروی کورکورانه از سیاست های اسرائیل نتیجه ارتباط عربستان با ترامپ/شورای نگهبان حساس ترین دستگاه قانونی کشور است

22 تير 1397 ساعت 12:38

امام جمعه موقت شهرستان سراوان گفت: نتیجه ارتباط عربستان با ترامپ، پیروی کورکورانه از سیاست های اسرائیل در مسلمان کشی است.


به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین یوسف مرادی امام جمعه موقت شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته با بیان اینکه پیام ترامپ از سفر به کشورهای مختلف از جمله انگلیس صلح نیست، گفت: پیام سفرهای او جنگ است و این را در سیاست های ضد مهاجری خود از جمله بازداشت کودکان نشان داده است.
 
وی با اشاره به اینکه عربستان سعودی در میزبانی از ترامپ لقب گاو شیرده را گرفته و چنانچه شعور سیاسی دربین آل سعود باشد به فضاحت این تعابیر پی می برند، اظهار کرد: نتیجه ارتباط عربستان با ترامپ، پیروی کورکورانه از سیاست های اسرائیل در مسلمان کشی است.
 
امام جمعه موقت شهرستان سراوان با عنوان این مطلب که  عربستان قرآن منتشر می کند ولی طرفداران قرآن کریم را در بستر خواب به همراه کودکانشان قتل عام می کند، تصریح کرد: این نتیجه دوستی با کسانیست که قرآن کریم آنها را پر کینه ترین دشمن اسلام نامیده است.

وی با اشاره به سفر مشاور مقام معظم رهبری به روسیه بیان داشت: به یقین این سفر دارای اثار گرانبهای اقتصادی و سیاسی خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی با اشاره به اینکه شورای نگهبان به عنوان حساس ترین دستگاه قانونی کشور و مرکز مهم و حیاتی مانع انحراف در حرکت نظام اسلامی شده است، توضیح داد: انعطاف پذیری های صورت گرفته در زمان های مختلف و رسیدگی مجدد صلاحت نامزدهای مختلف و نگاه اصلاح گرایانه در این نهاد ارزشی به خوبی ثابت کرده است که حجمه های صورت گرفته به این دستگاه حیاتی و هدایتگر، عمدتا از سوی معاندین و مخالفین اصل نظام اسلامی می باشد.

وی با بیان اینکه مشابه شورای نگهبان که تضمین کننده اجرای قانون اساسی کشور ماست، در همه نظام های دنیا وجود دارد و ما باید قدردان این نعمت مهم و اساسی باشیم، یادآوری کرد: مسئله قبول قطعنامه ۵۹۸ یکی از پدیده‌های بسیار مهم تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود.

امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: در مقبولیت امام و انقلاب همین بس که مردمی که تا آن زمان با مشت های گره کرده فریاد جنگ جنگ سر می دادند، مطیع محض شدند و خطاب به امام عظیم الشان امت اسلامی گفتند، پیامت را شنیدیم و ما تسلیم پیام تو هستیم.

وی با بیان اینکه حرکت انقلابی مردم در تبعیت از حضرت امام بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ مهر تاییدی بر مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران است، عنوان کرد:  شهر قم به برکت وجود مبارک و ذی جود حرم اهل بیت(علیهم السلام )حضرت معصومه سلام الله علیه، مطلع انقلاب نور و اسلامی ترین حاکمیت دولتی بعد از حکومت معصومین بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی با اشاره به نقش مهم و اساسی آثار گرانبهای اندیشه اسلامی علما و مراجع دینی شهر قم در پیروزی جمهوری اسلامی و هدایتگری آنان اذعان داشت: علمای قم امروزه در کشور ما و دنیای سیاسیون، همانند نور خورشید، غیر قابل انکار است و همه اینها به برکت آستان مقدسه حضرت معصومه سلام الله علیهاست.

وی عنوان کرد: امروزه تلاش های سازمان اوقاف و امور خیریه در زیباسازی و توسعه فضای معنوی بقاع متبرکه امامزادگان شریف، مهمان پذیری و برگزاری کلاس های فرهنگی در این مکان های شریف، علیرغم فرهنگ سازی مفید موجب کمک رسانی به اقتصاد همسایگان این بقاع شریف شده است.

امام جمعه موقت سراوان با بیان اینکه گفت و گو و تعامل سازنده با دنیا، بسیار ضروری و ارزشمند است و هرگز نمی توانیم تحت عنوان تعامل سازنده با دنیا، اعتقادات خودمان مبنی بر نرفتن زیر بار ذلت و منت استکبار را فراموش کنیم، گفت: خداوند تبارک و تعالی رضایت ندارد که کفار بر مسلمین مسلط شوند.
 
انتهای پیام / م.ش
 


کد مطلب: 11386

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/11386/پیروی-کورکورانه-سیاست-های-اسرائیل-نتیجه-ارتباط-عربستان-ترامپ-شورای-نگهبان-حساس-ترین-دستگاه-قانونی-کشور

شستون
  https://shastoon.ir